וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה האפליקציות המצטיינות ביותר לאנדרואיד לפי גוגל

אילן גלר

16.6.2017 / 7:16

גוגל בחרה באפליקציות האלה כי הן מייצגות את האיכות הטובה ביותר שאפשר להגיע אליה, הקפדה מושלמת על חווית השימוש, יציבות ואמינות. הרשימה מתעדכנת כל כמה חודשים והחברה נותנת צ'אנס גם למפתחים קטנים

סטודנטים סמארטפון. ShutterStock
גוגל רוצה שמפתחים ילמדו מהאפליקציות ברשימה הזאת./ShutterStock

חנות האפליקציות הרשמית של גוגל, Play Store , התחדשה לאחרונה בקטגוריה חדשה: Android Excellence. האפליקציות (והמשחקים) הנכנסות לקטגוריה זו הן אלו שנבחרו על ידי גוגל לייצג את האיכות הטובה ביותר שאפשר להגיע אליה, הקפדה מושלמת על חווית השימוש, יציבות ואמינות. הרשימה תתעדכן מדי כמה חודשים, כך שתמיד תוכלו למצוא בה את האפליקציות המצטיינות.

הרשימה הראשונה של גוגל בקטגוריה הזו כוללת אפליקציות פופולריות כמו האפליקציה הרשמית של אליאקספרס, חנות הגאדג'טים ואביזרי הצילום B&H החביבה על ישראלים, אפליקציית המיפוי Citymapper ושירות הזמנת הטיסות Skyscanner.

חלק מהבחירות של גול פחות מוכרות, כמו Kitchen Stories המשלבת בין מתכונים מצולמים וסיפורים של שפים, ו-Sleep as Android, אפליקציה לניטור שינה ושעון מעורר האמור לפעול בנקודת הזמן הטובה ביותר עבורכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציות ומשחקים שגוגל הכי אוהבת./מערכת וואלה!, צילום מסך

גם רשימת המשחקים משלבת בין כאלה שכבר זכו למיליוני הורדות, כמו PAC-MAN 256 ומשחק המרוצים Riptide GP, או משחקים מקוריים ופחות מוכרים כמו משחק הפעולה Titan Brawl, משחק הקלפים הייחודי Reigns ומשחק הפאזל After The End, שזכה עד היום לפחות מ-50 אלף הורדות וכנראה יזכה כעת בפופולריות אדירה.

מטרתה של גוגל היא להודות ולפרגן לחברות הגדולות שיצרו אפליקציות פופולריות, וגם לעודד מפתחים קטנים יותר להעז ולנסות, ואולי לזכות בתואר אפליקציה מצטיינת שמביא עמו, כאמור, קידום מרשים בחנות האפליקציות וסיכוי להופיע בשורה אחת לצד האפליקציות הטובות בעולם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully