וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם מאפשרת להחביא את התמונות המביכות באזור חדש

אילן גלר

18.6.2017 / 8:42

האזור החדש יאחסן את התמונות שהחלטתם להסתיר, לפרק זמן מסוים או עד שתחליטו אחרת, ויהיה זמין רק לכם. בלחיצת כפתור תוכלו לבחור להחזיר תמונה שהחבאתם, יחד עם כל הלייקים והתגובות שקיבלתם עבורה במקור

אינסטגרם מציגה את הסטוריז/יח״צ

אם אתם דואגים לסנן מפרופיל האינסטגרם שלכם מדי פעם תמונות שנראות לכם בדיעבד מביכות, מיותרות, או שונות לגמרי מהסגנון העדכני שלכם, כעת מציעה האפליקציה אלטרנטיבה למחיקה: ארכיב סודי שבו ישמרו תמונות שהחלטתם להסתיר. הארכיב הזה זמין רק לכם, ובלחיצת כפתור תוכלו לבחור להחזיר תמונה שהחבאתם, ביחד עם כל הלייקים והתגובות שקיבלתם עבורה במקור.

כדי להעביר תמונה לארכיב, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על סימן שלושת הנקודות המופיע בראש המסך, ואז לבחור באפשרות Archive. הגישה לארכיב מתבצעת דרך סמל החץ המעוגל המופיע מימין למעלה בעמוד הפרופיל שלכם, ואם אתם רוצים להחזיר תמונה לפרופיל כך שכולם יוכלו לראות אותה, פשוט לחצו על סימן שלושת הנקודות ובחרו באפשרות "Show on profile" והיא מיד תחזור למקומה.

באינסטגרם מקווים כי תכונה זו תגרום למשתמשים למחוק פחות תמונות וגם להיכנס לפרופיל שלהם למשך זמן ארוך יותר, בכדי לצפות גם בתמונות המוסתרות שלהם. "באמצעות הארכיב, יש לכם עכשיו חופש גדול יותר בעיצוב הפרופיל, מבלי לאבד את הרגעים החשובים לכם", כך לפי הודעת החברה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניתן להחזיר את התמונות יחד עם הלייקים והתגובות בכל זמן שתרצו./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully