וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באייפון הבא תוכלו לשמור סרטונים מסנאפצ'ט מבלי להתגלות

אילן גלר

19.6.2017 / 8:00

עד היום האפשרות היחידה לתיעוד התצוגה במכשירי אייפון הייתה צילום מסך, ואפליקציית סנאפצ'ט מסוגלת להתריע על צילום כזה בפני מי שהעלה את התמונה המקורית. תכונת הווידאו החדשה ב-iOS 11, שהושקה כרגע רק למפתחים, חומקת מתחת לרדאר של האפליקציה

סנאפצ'ט אייפון. ShutterStock
עד היום אפשר היה רק לצלם את המסך אבל הצד השני קיבל התראה./ShutterStock

הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה למכשירי אייפון ואייפד, iOS 11, נחשפה בכנס המפתחים של אפל לפני כשבוע, והיא כוללת לא מעט חידושים; לאחד מהם השלכות מרחיקות לכת עבור משתמשי סנאפצ'ט - האפשרות לשמור את התמונות והסרטונים המוצגים בסטוריז מבלי שהצד השני יידע על כך, ולהפוך את תכונת ההשמדה העצמית של הסיפורים באפליקציה לחסרת תועלת.

עד היום האפשרות היחידה לתיעוד התצוגה במכשירי אייפון הייתה צילום מסך, ואפליקציית סנאפצ'ט מסוגלת להתריע על צילום כזה בפני מי שהעלה את התמונה המקורית. תכונת הווידאו החדשה, לעומת זאת, חומקת בינתיים מתחת לרדאר של סנאפצ'ט, וניתן להשתמש בה באופן חופשי מבלי ששולח הסטורי יידע על כך.

פיצ'ר הקלטת המסך ממוקם בגרסת הבטא בתפריט ההגדרות המהירות (Control Center), שלפי הדיווחים יציע לא מעט פונקציות חדשות. התפריט שנפתח בהחלקת האצבע מלמטה למעלה אינו קשור לאפליקציה של סנאפצ'ט ומאפשר למעשה להקליט את כל מה שקורה במסך.

יש להדגיש כי iOS 11 עדיין לא זמינה לכלל המשתמשים, אלא מוצעת בגרסת בטא ראשונית למפתחים בלבד. עד תאריך ההשקה הרשמי, שיהיה כנראה בחודש ספטמבר, ייתכן בהחלט כי בסנאפצ'ט יתייחסו לסוגיה ויוסיפו התרעה גם למי שמצלם וידאו בזמן צפייה בהודעות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

iOS 11 השקה. אפל,
iOS 11 - תאפשר הקלטת מסך בקלות./אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully