וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סקס או עירום: לא תאמינו מהו הסרטון הנצפה ביותר בפייסבוק השנה

15.6.2017 / 10:42

זה לא חשיפה ראשונה של טכנולוגיה חדישה או סרטון של אישה נקרעת מצחוק במסכת צ'ובאקה: הסרטון הנצפה ביותר בפייסבוק עם 310 מיליון צפיות(!!) - הוא בכלל 7 טיפים לאחסון בגדים - אבל זה הדבר הכי גאוני שתראו השנה

צילום מסך

בסרטון – השיא של 2016 שייך לאמא עם מסיכת הצ'ובאקה שצברה 170 מיליון צפיות

הסרטון הנצפה, המשותף והמדובר ביותר בפייסבוק לשנת 2017 (עד כה) עוסק בנושא המרתק של טיפים לסידור בגדים. אם נזכר בסרטון מסיכת הצ'ובאקה שזכה ב-2016 בתואר הנחשק - נסיק שלוויראליות אין נוסחה קבועה ושלרשת חוקים משלה. קצת ידענו את זה כבר. עמוד הפייסבוק Blossom, שמרבית צוות ההנהלה שלו מורכב מישראלים, פרסם לפני כחודש סרטון עם שבעה טיפים לאחסון בגדים: מקיפול תחתונים ואחסונם במתקן טישו לשליפה מהירה ועד קיפול מהיר ומסודר של חולצות ומתלה מדורג לבגדים המורכב מלשוניות של פחיות משומשות. זה עובד, זה גאוני וזה כנראה מה שהעולם היה צריך עכשיו.

7 טיפים גאוניים לסידור בגדים ששברו את הרשת

עוד באותו נושא

מסע הבריחה של האחים החמודים הללו ימיס לכם את הלב

לכתבה המלאה

הסרטון שבר שיאי וויראליות מפתיעים בפייסבוק עם כמעט 310 מיליון צפיות, יותר מ-2.1 מיליון לייקים, יותר מ-10 מיליון שיתופים ומאות אלפי תגובות. וואו, וואו, וואו.

כצפוי, היו גם כאלה שפחות פרגנו "למה שאקפל את התחתונים שלי לתוך מתקן טישו כשאני יכולה פשוט לשים אותם מקופלים בארון ולהוציא אחד כשאני צריכה כמו בנאדם רגיל?", טענה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "אני יודעת שכולכם חושבים שאלה רעיונות מגניבים ו"שסוף סוף נוכל לסדר את הארון שלנו". אני מתערבת אתכם שהארון שלכם יישאר מבולגן כפי שהוא עכשיו וכפי שהוא היה מהיום שעברתם לגור בבית שלכם. תודו בזה!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully