וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: Vivo הסינית תשיק סמארטפון עם מסך קורא טביעות אצבע

אילן גלר

18.6.2017 / 9:15

הטכנולוגיה הזו זמינה כבר כשנתיים אבל אף יצרנית לא עושה בה שימוש. כעת נראה ש-Vivo הסינית תהיה הראשונה לכלול קורא טביעות אצבע מוטמע במסך, ולא בכפתור ייעודי. אם זה יקרה, היא תקדים את אייפון 8 בכמה חודשים

אחד החידושים הצפויים באייפון 8, שיגיע למדפי החנויות מאוחר יותר השנה, הוא שילוב חיישן טביעות האצבע בתוך המסך עצמו במקום בכפתור נפרד, כפי שקורא היום במרבית הסמארטפונים. סרטון וידאו שפורסם לאחרונה ברשת החברתית הסינית Weibo חושף כי היצרנית המקומית Vivo מתכוונת אולי להקדים את אפל ולשלב טכנולוגיה דומה במכשיר קרוב שלה.

לפי הדיווח, עומדת Vivo להשיק את המכשיר בעוד כמה חודשים כך שייתכן בהחלט כי גם הפעם יצרנית סינית תהיה הראשונה להציג טכנולוגיה חדשנית, לפני יצרניות מכשירי הפרימיום המובילים והיקרים בעולם (כפי שקרה עם שיאומי Mi MIXנטול השוליים, שהקדים את LG וסמסונג). המכשיר ישווק ככל הנראה רק בתוך סין, כך שאפל עדיין תהיה החברה הראשונה להציג מכשיר עם מסך קורא טביעת אצבע לשאר העולם.

לפי השמועות, גם סמסונג תכננה להשיק את מכשיר גלקסי S8 עם חיישן טביעות אצבע מובנה במסך, אך לבסוף לא הצליחה ונאלצה להסתפק בחיישן הממוקם בצדו האחורי של המכשיר. חשוב להדגיש כי הטכנולוגיה הזו אפשרית כבר משבב סנאפדרגון 820 של קוולקום (מלפני כשנתיים) כך שמדובר רק ביכולת ההטמעה של כל יצרנית, שעד היום לא עשו זאת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוגעים במסך - והוא נדלק./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב פעם הסיניות פורצות את הדרך./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully