וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה של Pornhub הולכת לעצבן הרבה מאוד אנשים

אילן גלר

19.6.2017 / 8:32

סרטוני הווידאו ירוצו לאט יותר וזמן הטעינה שלהם יעלה. המשתמשים המתוסכלים יקבלו הודעה שלא מדובר בתקלה טכנית אלה במחאה ושכך "יראה האינטרנט אם לחברות התקשורת תהיה אפשרות לזרז טעינה של אתרים מסוימים"

צילום מסך

(בסרטון: פרסומת פורנהב לעולמות המציאות המדומה - בלי עירום)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה את עושה ב-16 ביולי? את אותם הדברים אבל לאט./מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש הבא יציינו כמה מאתרי האינטרנט הגדולים והמוכרים בעולם, בהם אמאזון, Reddit ואתר הבית של הדפדפן פיירפוקס, את יום "המלחמה על הרשת". זו מחאה מקוונת כנגד כוונתו של ממשל טראמפ לשנות את חוקי ניטרליות הרשת, שחוקקו בימי אובמה וצפויים אולי להתבטל. ביטולם יאפשר לחברות התקשורת ליצור "מסלולים מהירים" עבור אתרי אינטרנט בבעלותם, ולהאט את התקשורת עבור אתרים אחרים.

בין כל האתרים שהכריזו מלחמה על הניסיון לנטר ולתמרן את האינטרנט, הוא אתר הפורנו הפופולרי, PornHub. בתאריך 12 ביולי מיליוני הגולשים באתר עומדים להרגיש תסכול רב ולהזדהות מאוד עם המאבק. סמנכ"ל החברה, קורי פרייס, מבטיח כי הגולשים ישימו לב מיד לשינוי באתר.

אתר האינטרנט ייטען בצורה הרבה יותר איטית, סרטוני הווידאו ירוצו לאט יותר וזמן הטעינה שלהם יעלה. המשתמשים המתוסכלים יקבלו הודעה שלא מדובר בתקלה טכנית אלה במחאה ושכך "יראה האינטרנט אם לחברות התקשורת תהיה אפשרות לזרז טעינה של אתרים מסוימים, ולהאט טעינה של אחרים.

למרות שזה ירגיז, כאמור, הרבה מאוד אנשים, קורי משוכנע שמדובר בכלים לגיטימיים במאבק מוצדק. "אף אחד בתעשיית הפורנו לא דורש מעולם אינטרנט איטי יותר. אנחנו רגילים לאינטרנט מהיר, וכך היינו רוצים שהדברים יישארו".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו
  • pornhub

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully