וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסך ענק ומערך צילום אנכי: השגנו דגם של אייפון 8 מסין - כך הוא כנראה ייראה

שי מזרחי

20.6.2017 / 9:05

בעוד שלושה חודשים תחגוג אפל עשור לאייפון עם דגם חדש ומשוכלל, שצפוי להציע מסך גדול המכסה את רוב קדמת המכשיר, מערך צילום כפול וגב מזכוכית

מערכת וואלה!

חרושת השמועות לגבי אייפון 8 לא מפסיקה. בעוד שלושה חודשים צפויה אפל להציג את מכשיר הדגל החדש של החברה, ותציין גם עשור לאייפון. רוב השמועות כבר התכנסו לכמה דיווחים אמינים לגבי מערך הצילום, המסך ועוד אבל יש עדיין תהיות רבות לגבי כפתור הבית וחיישן טביעות האצבע - האם הוא ישולב במסך או שיישאר בכפתור פיזי בגב המכשיר?

מקור מהימן בשרשרת הייצור בסין הצליח להעביר לידינו דגם של אייפון 8 לכאורה, המציג את רוב השינויים בהתאם לשמועות. לפי הדגם שהגיע לידינו, המסך אכן יכסה את רוב חזית המכשיר וכפתור הבית הפיזי ייעלם. למעשה, המסך באייפון הבא יהיה גדול יותר מהמסך באייפון 7 פלוס אך גוף המכשיר יישאר קטן כמו אייפון 7.

מוקאפ אייפון 8. וואלה! TECH, מערכת וואלה!
מימין - אייפון 7 פלוס, משמאל - דגם של אייפון 8./מערכת וואלה!, וואלה! TECH

שמועות רבות טענו כי חיישן טביעות האצבע יעבור לכפתור פיזי בגב האייפון, אך לפי המידע שהגיע אלינו החיישן ישולב במסך הבית ויאפשר פתיחה של המכשיר בלחיצה על המסך עצמו, בדומה לטכנולוגיה שהושקה השבוע על ידי Vivo הסינית.

כמו כן, לפי השמועות המצלמה הקדמית תתמוך בזיהוי פנים - אמצעי אבטחה שלא קיים כיום באייפון - והוא יגיע עם 3 גיגה RAM. במכשירי אנדרואיד מדובר בנתון מינימלי אך באייפון, בו החומרה והתוכנה תואמות בצורה כמעט מושלמת, מדובר בשדרוג רציני. כידוע, כיום יש באייפון 7 רק 2 גיגה זיכרון RAM ובאייפון 7 פלוס יש 3 גיגה.

האייפון החדש יתמוך גם בטעינה אלחוטית, ויורכב בעיקר מזכוכית, ולא אלומיניום כמו הדגמים הנוכחיים. כפי שניתן לראות בדגם שהגיע לידינו מסין, גם גבו של המכשיר מצופה זכוכית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

עוד באותו נושא

הפך אייפון 7 לספינר הכי יקר שראינו עד היום

לכתבה המלאה
מוקאפ אייפון 8. וואלה! TECH, מערכת וואלה!
מערך צילום כפול כמו ב-7 פלוס, רק מסודר אנכית./מערכת וואלה!, וואלה! TECH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully