וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מתחילה למנוע גניבה של תמונות פרופיל

25.6.2017 / 10:21

ברגע שאתם מפרסמים את התמונה שלכם בפייסבוק, כל אחד יכול לקחת אותה ולעשות בה כרצונו. כעת מנסה הרשת החברתית להילחם בתופעה באמצעות כלי טכנולוגי חדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המגן הכחול מעיד שתמונת הפרופיל מוגנת./מערכת וואלה!, צילום מסך

נסו להיזכר בכל הפרופילים המזויפים שאי-פעם הציעו לכם חברות; את התמונות הפרופיל המזויפות השיגו מפעילי הפרופילים המזויפים מחשבונות אמיתיים וזה רק קצה הקרחון בכל הנוגע לגניבת זהות. למעשה, ברגע שאתם מפרסמים את התמונה שלכם בפייסבוק, כל אחד יכול לקחת אותה ולעשות בה כרצונו.

כדי לנסות ולהילחם בתופעה, פייסבוק החלה לבחון לאחרונה כדי חדש שמטרתו להגן על תמונת הפרופיל שלכם מפני גניבה ושימוש לא ראוי. כרגע הטכנולוגיה הזו זמינה בהודו בלבד אך סביר להניח שאם הניסוי יצליח היא תתרחב בהמשך גם למדינות נוספות.

הכלי החדש זמין דרך האפליקציה אך לא בגרסת הווב, ולדברי הרשת החברתית הוא ימנע שימוש לרעה בתמונת הפרופיל. בעת הפעלת הכלי החדש, משתמשים אחרים לא יוכלו להוריד את תמונת הפרופיל, לשתף אותה ברשת החברתית ומשתמשים שאינם חברים של בעל הפרופיל לא יוכלו לתייג אותו בפוסטים.

אופציה נוספת שנמצאת כרגע בבחינה, ולא ברור האם תיכלל בגרסה הסופית של הכלי, תמנע מהמשתמשים אף לבצע צילומי מסך של תמונת הפרופיל. על מנת שלמשתמשים אחרים יהיה קל לזהות שמדובר בפרופיל מוגן, הוסיפה פייסבוק תג כחול לצד תמונת הפרופיל - בדומה לווי הלבן עם הרקע הכחול, שמסמן פרופילים מאומתים של אנשי ציבור, עיתונאים, אושיות רשת, סלבס ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully