וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים צפויים ברשת פלאפון ביום חמישי השבוע

26.6.2017 / 11:53

פלאפון סוגרת את רשת הדור השני (CDMA) המיושנת וייתכנו קשיים בקבלת והוצאת שיחות והודעות וכן בשירותי הגלישה, בשירותי דור 3. שירותי דור 4 יימשכו כסדרם. מי שעדיין משתמש בטלפון ישן ייאלץ להחליף אותו

אנטנה סלולרית. ראובן קסטרו
אנטנה סלולרית./ראובן קסטרו

רשת פלאפון הודיעה הבוקר כי היא תסגור בלילה שבין רביעי לחמישי השבוע את רשת ה-CDMA, הידועה בכינוי הדור השני. העבודות ייערכו בתאריך 28 ביוני ומוקדי השירות של החברה יהיו פתוחים במהלך הלילה למתן תמיכה ולמענה לפניות. לדברי פלאפון, אלה השעות שבהן התנועה על הרשת הינה מועטה ביותר.

לדברי החברה, רשת ה-CDMA מצויה בסוף דרכה הטכנולוגית והתנועה בה הפכה למינימלית. ברוב המדינות בעולם שבהן פעלה רשת הדור השני היא כבר נסגרה או צפויה להיסגר. מועד סגירת הרשת ואופן סגירתה תואמו באופן מלא עם משרד התקשורת.

סגירת הרשת תשפיע על חלק קטן מהלקוחות שעדיין מחזיקים במכשירים ישנים הפועלים בטכנולוגיית CDMA. לדברי החברה, מדובר בכמה אלפים בודדים ופלאפון פנתה לכולם בכמה דרכים ועדכנה על סגירת הרשת הצפויה ומה האפשרויות העומדות לרשותם.

בשבועות האחרונים פורסם תאריך סגירת הרשת בעיתונות; פלאפון פנתה ללקוחות שעדיין מחזיקים במכשירים ישנים והציעה פתרונות למכשירים מתקדמים חלופיים. פלאפון מחליפה ללקוחות הזכאים את ציוד הקצה הישן במכשירים עדכניים יותר, שיאפשרו להם ליהנות מרשתות הדור השלישי (UMTS) והדור הרביעי (LTE) של פלאפון, וממגוון השירותים שהחברה מציעה.

העיתוי הסופי של סגירת רשת ה-CDMA בפלאפון הוקדם לבקשת משרד התקשורת, במגמה לשפר את מפת התדרים ולמנוע הפרעות ספקטרליות בין מערכות תקשורת שונות. עקב כך, ייתכן במהלך הלילה קושי חלקי בקבלת והוצאת שיחות והודעות וכן בשירותי הגלישה, בשירותי דור 3. שירותי דור 4 יימשכו כסדרם. לא צפויה כל פגיעה בשירות ללקוחות פלאפון השוהים בחו"ל במועד זה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully