וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה הישראלית שמאפשרת להורים לשלוט בסמארטפון של הילד

27.6.2017 / 8:52

Time Tooo חוסמת לילד את כל האפליקציות במכשיר, את הגלישה באינטרנט, שליחת וקבלת הודעות וכל פעילות אחרת, למעט שיחות טלפון מוגבלות. "לא רצוי לנתק לגמרי את הילדים מהרשת, אבל חיוני להגביל את זמני הגלישה", מסבירים בחברה

ילדים עם סמארטפון. ShutterStock
לא לנתק - להגביל./ShutterStock

הילדים דבוקים לסמארטפון? סטארט-אפ ישראלי עשוי לסייע לכם לשלוט טוב יותר בשימוש שלהם, אבל כנראה שגם תגרום ללא-מעט ריבים. האפליקציה Time Tooo מאפשרת להחשיך את המסך במכשיר של הילד ולנתק אותו מהרשת בכל רגע מרחוק. ניתן לתכנת את האפליקציה מראש כך שתפעל בשעות מסוימות, כמו זמן הלימודים בבית הספר או בשעות השינה. כמו כן, ניתן להשתמש בה בזמן אמת כדי להשבית את המכשיר בזמן ארוחה או שיחה חשובה.

האפליקציה החדשה של היזם הישראלי, יוני שליו, הופכת למעשה את המכשיר של ההורה לשלט רחוק המתפעל את המכשיר של הילד. החשכת המסך חוסמת לילד את כל האפליקציות במכשיר, את הגלישה באינטרנט, שליחת וקבלת הודעות וכל פעילות אחרת, למעט שיחות טלפון, שהילד יכול להמשיך לבצע באופן מוגבל.

"כמעט כל הורה לילדים במאה ה-21 מתמודד עם הרצף האינסופי והממכר של הגירויים בטלפון הנייד, החשיפה האינטנסיבית למסרים פרסומיים וגם לתכנים אלימים ומיניים, השתלטות הרשתות החברתיות על חיי החברה של הילדים והפגיעה של חשיפת היתר בלימודים ובשינה שלהם", אומר שליו. "לא ניתן ואף אולי לא רצוי לנתק לגמרי את הילדים מהטלפון ומהרשת, אבל חיוני להגביל את זמני הגלישה שלהם ואת השימוש בטלפונים ובטאבלטים וליצור גבולות".

לדברי החברה, זו האפליקציה הראשונה מסוגה, שנועדה להחזיר להורים את השליטה בחיי המשפחה, שנפגעו משמעותית בעידן הסמארטפונים. האפליקציה זמינה להורדה למכשירי אנדרואיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

כך תבצעו את ההתקנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully