וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק הגיעה לשני מיליארד משתמשים פעילים בחודש

28.6.2017 / 9:54

הרשת החברתית הגדולה בעולם ממשיכה לצמוח, ומכינה לכל משתמש סרטון תודה אישי. לפי נתוני החברה, כל אדם רביעי בעולם נכנס לפייסבוק לפחות פעם בחודש

מארק צוקרברג. AP
הצליח לו. מארק צוקרברג./AP

פייסבוק הודיעה אתמול על אבן דרך חדשה - הגעה לשני מיליארד משתמשים, המתחברים לפייסבוק מדי חודש. לרגל חגיגות שני המיליארד הרשת החברתית הכינה סרטון וידאו מותאם אישית בפיד של כל אחד מהגולשים. כמו כן, כל מי שיגיב לפוסט של חבר בלב (Love) במקום לייק, יאחל יום הולדת שמח לחבר או ייצור קבוצה - יראה הודעת תודה בפיד שלו.

פייסבוק הוקמה בשנת 2004 על ידי המנכ"ל מארק צוקרברג וצברה פופולריות רבה במהרה; בתחילה באוניברסיטאות בארה"ב ולאחר מכן בשאר העולם. לפי נתוני החברה, בכל יום נותנים לייקים יותר מ-800 מיליון אנשים, בכל יום, יותר מ-175 מיליון אנשים מגיבים בלב (Love). מדי חודש, יותר ממיליארד אנשים משתמשים בקבוצות פייסבוק ויותר מ -750 מיליון חברויות פייסבוק חדשות נוצרות מדי יום.

המוצרים הפופולריים של פייסבוק כיום כוללים גם את ווטסאפ ואת אפליקציית המסנג'ר, שלכל אחת מהן יותר ממיליארד משתמשים. המספרים האלה מראים שהנוכחות של פייסבוק קיימת בחיי רבע מתושבי כדור הארץ.

כדי לגלות כמה לייקים נתתם מתחילת השנה, כמה חברים חדשים מצאתם, או כדי לצפות בסרטון שפייסבוק הכינה עבורכם, במקרה שהוא לא הופיע בפיד, כנסו ללינק הזה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פייסבוק שני מיליארד משתמשים. פייסבוק, צילום מסך
תודה אישית לכל אחד משני מיליארד המשתמשים./צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully