וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון הבא לווטסאפ יאפשר לשלוח סרטונים הרבה יותר ארוכים

29.6.2017 / 8:39

בקרוב נוכל לשלוח בווטסאפ קבצים מכל סוג עד לנפח של 128 מגה באנדרואיד ומאה מגה באייפון. זה שירות המסרים הראשון שמציע נפח רב כל-כך, שלא במסגרת העלאה לענן

ווטסאפ. ShutterStock
יקל מאוד על מי שמשתמש בשירותי ענן לשליחת קבצים./ShutterStock

ווטסאפ זוכה לפופולריות רבה כאפליקציית מסרים. יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם מתכתבים באמצעותה, שולחים תמונות וסרטונים ובשנה האחרונה אפשרה האפליקציה לשלוח גם קבצים קטנים אבל כל זה עומד להשתנות בקרוב. החברה הודיעה שהיא תאפשר למשתמשים לשלוח את כל סוגי הקבצים בצ'ט ולהגדיל את נפח הקבצים כך שניתן יהיה להעביר מצגות או קטעי וידאו כבדים מאוד.

בגרסת הבטא התווספה האפשרות לשלוח קבצים בגודל של עד 128 מגה באנדרואיד, 100 מגה באייפון ו-64 מגה דרך שירות ווטסאפ ווב בדפדפן. הפיצ'ר החדש הוא תוספת מבורכת למשתמשים, ויהפוך את האפליקציה לפופולרית עוד יותר. מצד שני, ברגע שווטסאפ תאפשר לשלוח את כל סוגי הקבצים, זה אוטומטית יגדיל את הסיכון לקבל וירוסים ורוגלות.

עם זאת, נראה שהיתרונות עולים בהרבה על החסרונות והפלטפורמה תהפוך למתקדמת ושימושית הרבה יותר בעדכון הבא. לאחרונה גם דווח כי ווטסאפ תאפשר לעסקים להתכתב עם לקוחותיהם כדי להרחיב את סל השירותים שהיא מציעה, וכנראה גם כדי ליצור מנגנון רווחי יותר לחברה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully