וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפונים, המחשבים, הטלוויזיות וכל מה שהושק החודש בישראל

29.6.2017 / 9:08

סמארטפונים, טלוויזיות, מחשבים, טאבלטים, מצלמות, צמידי ספורט לילדים, מקלדות, אוזניות ועוד - חודש יוני היה עמוס בהשקות של מוצרי טכנולוגיה. מה הם מציעים וכמה הם עולים? כל מה שחדש על המדף

אישה עורכת קניות און ליין. ShutterStock
מה חדש על המדף?/ShutterStock

מדי חודש מגיעים לחנויות בישראל מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים חדשים - מטלוויזיות וסמארטפונים למוצרים חכמים לבית. אספנו את המוצרים הכי מעניינים שהגיעו למדפים במהלך חודש יוני.

סמארטפונים

חברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, הכריזה על מכירת גרסה מתקדמת יותר של פאבלט הדגל שלה, Redmi Note 4 Qualcomm. המכשיר מגיע בגרסה בינלאומית עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, קורא טביעות אצבע, ערכת השבבים סנאפדרגון 625, לצד 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו SD. למכשיר מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית עם מפתח צמצם f/2.0 ומצלמת 5 מגה פיקסל קדמית. מחירו של המכשיר ביבוא רשמי עומד על 1,075 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה סמארטפון בשביל אלף שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

כחודשיים לאחר שמכשיר הדגל החדש של וואווי, P10, הגיע לישראל, החברה השיקה בארץ את אחיו הקטן, וואווי P10 לייט. למכשיר מסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD וגוף מעוצב במארז זכוכית. הוא מגיע עם ערכת השבבים Kirin 658, מתוצרת וואווי, 3 גיגה זיכרון RAM וסוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה. בגבו ניתן למצוא חיישן 12 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל. המכשיר מציע צילום HDR עם יכולות מתקדמות כגון זיהוי פנים, פוקוס בלחיצת אצבע ועוד. ל-P10 לייט חיישן טביעת אצבע מהיר וחיבור מיקרו USB רגיל; 32 גיגה לאחסון ואפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD. הוא מגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד 7.0 נוגט ומחירו המומלץ לצרכן עומד על 1,499 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקר מדי ביחס למה שהוא מציע./מערכת וואלה!, צילום מסך

אלקטרה מוצרי צריכה, יבואנית סוני מובייל בישראל השיקה החודש את סמארטפון הדגל של החברה, אקספריה XZ פרימיום. המכשיר המתקדם מגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 835 לצד 4 גיגה זיכרון RAM, מסך 4K HDR בגודל 5.5 אינץ', מצלמת 19 מגה פיקסל אחורית עם מפתח צמצם f/2.0 המסוגלת ללכוד וידאו בהילוך איטי של 960 פריימים לשניה, ומצלמה קדמית 13 מגה פיקסל. כמו מכשירי הדגל הקודמים, גם המכשיר הנוכחי מגיע בתקן IP68 העמיד למים ואבק. הסמארטפון עולה 2,899 שקלים ולצדו החלה למכור החברה בארץ גם שני מכשירי ביניים ומכשיר זול: אקספריה XA1 ב-1,299 שקלים, XA1 Ultra ב-1,640 שקלים ו-L1 ב-899 שקלים.

סוני אקספריה XZ. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
המצלמה המתקדמת ביותר שסוני התקינה בסמארטפון עד היום. אקספריה XZ פרימיום./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

מבול של טלוויזיות

אחרי שהושקו ב-CES בחודש ינואר השנה, חברת סמסונג ו-LG השיקו החודש את הטלוויזיות החדשות שלהן בישראל. LG חשפה החודש את סדרת טלוויזיות ה-OLED לשנים 2017-2018. לדברי LG, הטלוויזיות החדשות יאפשרו זווית צפייה רחבה במיוחד ללא ירידה באיכות הצבעים או שינוי הגוונים. מסכי הטלוויזיה החדשים של LG מגיעים עם פאנל OLED עם צבע שחור מוחלט ומאפשרים ניגודיות אינסופית לטענת LG. המסכים החכמים החדשים מסדרת ה-OLED מגיעים עם מערכת ההפעלה webOS 3.5, מעבד 4 ליבות והם בעלי תקן DCI-P3 המעניק טווח צבעים מורחב. כמו כן המסכים מגיעים עם מערכת סאונד Dolby Atmos שבה הצלילים נעים בהתאם לעצמים הוויזואליים. ארבע סדרות ה-OLED שהושקו מוצעות בגדלים 55 אינץ', 65 אינץ' ו-77 אינץ'. סדרת ה-OLED נמכרת במחיר התחלתי של 13,900 שקלים לדגם של 55 אינץ' ועד ל-130,000 שקלים למסך בגודל 77 אינץ'. LG וח.י. השיקו מסכים נוספים בטווח מחירים ודגמים רחב המתחיל ב-1,290 שקלים ועד ל-59,900 אלף שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסכי LG SIGNATURE OLED./מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג הציגה את קו הטלוויזיות החדש שמציע איכות צבע משופרת וטכנולוגיית DCI-P3. סדרת הטלוויזיות של סמסונג מגיעה תחת השם QLED, ומבוססים על טכנולוגיה חדשה Quantom Dot, שלטענת החברה מסוגלת ללכוד את הבדלי הצבעים הדקים ביותר, בהתאם לבהירות של התמונה. המסכים של סמסונג יגיעו בעוצמת הארה של 1,500 ניטים עד 2,000 ניטים וגם סמסונג מצהירה שהצבעים נשארים מדויקים גם בזווית צפייה רחבה. הטלוויזיות של סמסונג יגיעו עם ממשק TIZEN 3.0 ושליטה על כל הממירים וההתקנים המחוברים לטלוויזיה באמצעות השלט המינימליסטי של סמסונג, המזהה את ההתקנים המחוברים. הטלוויזיות החדשות של סמסונג יגיעו במחיר התחלתי של 5,990 שקלים לדגם הבסיסי בגודל 49 אינץ', 7,490 שקלים לדגם הבסיסי בגודל 55 אינץ', 11,990 שקלים לדגם הבסיסי בגודל 65 אינץ' ועד ל-32,990 שקלים למסך הדגל בגודל 75 אינץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלוויזיה QLED של סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך

מחשבים וטאבלטים

חברת לנובו לקחה חסות על אירועי ה-Sail שהתקיימו בתל אביב במהלך החודש והציגה שם את המחשבים הניידים העסקיים שלה לשנת 2017. לנובו הציגה את הדור השני של X1 Yoga, מחשב הדגל בסדרת המחשבים העסקיים; Yoga 370 - ממשיך דרכן של Think Yoga ואת X1 Tablet - טאבלט פרימיום חדש מבוסס ווינדוס 10. X1 Yoga דור 2 עולה 10,530 שקלים, Yoga 370 עולה 6,084 שקלים ומחירו של X1 Tablet עומד על 6,552 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ThinkPad X1 Tablet./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת HP השיקה את ליין מחשבי הגיימינג, OMEN, לשנת 2017. המחשבים החדשים עוצבו והונדסו מחדש לטענת החברה, בהתבסס על המשוב שקיבלו ממפתחי משחקים וישומי מציאות מדומה. המחשבים החדשים, לדברי HP, מעניקים לחובבי eSports ולגיימרים תחרותיים את היכולת להגיע לביצועים ברמה הגבוהה ביותר. המחשבים בגודל 15 ו-17 אינץ' מציעים יכולות גרפיקה מתקדמות וצגים בעלי רזולוציה גבוהה. לצד המחשבים החברה השיקה בישראל שורה של אביזרים לגיימרים הכוללים אוזניות, מקלדות ועכברים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחשב HP OMAN לגיימרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

צמידים חכמים, אוזניות וגאדג'טים

חברת גרמין השיקה שלל מוצרים חדשים בהם VivoFIT JR - צמיד כושר המותאם לילדים בלבד, מצלמת 360VIRB העמידה במים שמסוגלת לצלם וידאו באיכות גבוהה של עד 5.7K ו-30 פריימים לשנייה. המצלמה מצוידת במיקרופונים ומסוגלת ללכוד צליל מכל כיוון. המצלמה כוללת חיישנים רבים למדידת מהירות, מרחק, קצב, גובה, כוח G ועוד. מחיר המצלמה עומד על 3,499 שקלים ולצד המצלמה הציגה רונלייט, יבואנית גרמין את שעוני הריצה Forerunner 935 (2,499 שקלים) ואת Vivosmart - צמיד-יד חכם המנטר את קצב הלב, כושר בריאותי ומציג התראות מהסמארטפון; מחירו 699 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמיד כושר לילדים Vivofit JR./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת לוג'יטק השיקה את Circle 2 - הדור הבא בסדרת מצלמות האבטחה הביתיות. המצלמה מגיעה בגרסה אלחוטית וחוטית, שתי הגרסאות מסוגלות לצלם וידאו באיכות Full HD עם זווית צילום רחבה של 180 מעלות ואפשרות צפייה בזמן אמת מכל מחשב או טלפון נייד ואפילו אפשרות לנהל שיחת וידאו (אינטרקום). מחיר המצלמה עומד על 990 שקלים.

חברת פלנטרוניקס השיקה את Voyager 5200 - אוזניית בלוטות' עם ארבעה מיקרופונים בטכנולוגיית WindSmart של החברה, המפחיתה רעשים. לאוזניה האלחוטית מגן רוח שמשמש כשכבת ההגנה הראשונה ולאחר מכן, כל אחד מהמיקרופונים מוגן בקופסת רוח, הפועלת יחד עם אלגוריתם ביטול רעשים; המחיר: 449 שקלים.

חברת דייסון השיקה בישראל את מייבש השיער החדשני Dyson supersonic שבפיתוחו הושקעו לדבי החברה ארבע שנים ו-250 מיליון שקלים. עיקר המהפכה טמון במנוע הדיגיטלי הזעיר שנדחס לידית מייבש השיער. המנוע מסתובב כ-110 אלף פעמים בדקה, ופולט כ-40 ליטר אוויר במהירות גבוהה בטכנולוגיית Air Multiplier. הפן החדש של החברה מוודא כי הטמפרטורה לא תעלה על 150 מעלות ותפגע בשיער, הוא קל יותר ושקט יותר ממייבשים אחרים אבל מחירו גבוה בהרבה ועומד על 1,990 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייבש השיער החדש של דייסון./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully