וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון הפורנו הראשון משנת 1915 מוכיח שהעלילה לא השתפרה מאז

2.7.2017 / 11:32

תעשיית התוכן למבוגרים משגשגת מאוד בעולם ובעיקר ברשת. סרטי הפורנו ידועים במשחק הגרוע והעלילה הדלילה, שהם מציעים, אבל נראה שלא מדובר בברירת מחדל אלא בכלל במסורת ארוכת שנים

צילום מסך

לפי הבדיחה המוכרת, אם יסגרו את כל אתרי הפורנו באינטרנט יישאר רק אתר אחד שהכתובת שלו זה BringBackPorn.com אבל אין ספק שתעשיית התוכן למבוגרים היא אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים ברשת. זו תעשייה שאימצה ראשונה חידושים רבים ותרבות רשת שלמה צמחה סביבה. גולשים רבים אוהבים את המשחק הגרוע והעלילה הבקושי-מורגשת וכעת מתברר שזו מסורת ארוכת שנים בתעשייה הזו.

סרטון מין ישן, שמתוארך לשנת 1915, צץ ביוטיוב לפני כמה שנים ולמרות שהוא לא צבר יותר מ-25 אלף צפיות יש לו מעריצים רבים. הקטע הקצר נקרא A Free Ride (נסיעה חינם), והוא מוכר גם בתוך "כריך דשא"; הסרטון מציג אדון משופם עוצר את רכבו החדשני לצד שתי בחורות ומזמין אותן לנסיעה. את מה שקורה אחר כך בתוך הרכב חובבי הפורנו כבר יכולים לנחש.

בראש הכתבה תוכלו להציץ בתחילת הסרטון, בקטע הפחות פורנוגרפי בו רואים את הכוכבים מנסים לייצר סוג של עלילה בכמה משפטים לפני שניגשים למשחק המקדים. בכתוביות הסרט מופיעים שמות משעשעים במקום שמם האמיתי של היוצרים, ונראה שבסך הכול, כאמור, לא הרבה השתנה מאז.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באתי לבדוק את הרדיאטור./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשים עם חוש הומור./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully