וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב לשעבר באפל חושף: האייפון הראשון כמעט נראה ככה

3.7.2017 / 9:21

לרגל חגיגות העשור להשקת האייפון הראשון, מעצב שעבד בעבר באפל חושף כיצד יכול היה להיראות המכשיר ששינה את העולם. האמת? הוא די מכוער, מזל שאפל בחרו בעיצוב השני

סטיב ג'ובס מציג את האייפון הראשון. עיבוד תמונה, צילום מסך
בסוף הלכו על העיצוב הזה./צילום מסך, עיבוד תמונה

המראה האייקוני של האייפון עבר שינוי משמעותי לפני כשנתיים, כשאייפון 6 יצא לשוק, אבל כמו מוצרים רבים של אפל גם הוא היה עשוי להיראות אחרת לגמרי ממה שאנחנו מכירים. עובד לשעבר באפל, שלקח חלק בעיצוב ממשק המשתמש פרסם בחשבון הטוויטר שלו דגמים לא מוכרים של אייפון תחת הכותרת "יום הולדת 10 שמח, אייפון".

לדברי העובד לשעבר, "האייפון היה מוצר נפלא לעבוד עליו בחברת אנשים נפלאים". לטענתו, התמונות מציגות שניים מהעיצובים שנבחנו לאייפון הראשון, לפני שנבחר העיצוב המוכר. אנחנו לא יודעים מה אתכם אבל לא בטוח שההצלחה של האייפון הראשון הייתה כה גדולה אילו אפל הייתה מחליטה בסופו של דבר ללכת על העיצוב הזה, הדומה קצת למכשירי אקספריה של סוני כיום.

עוד הוסיף העובד, בסדרת ציוצים, כי הצילומים האלה היו שמורים במגירה שלו במשך שנים. האייפון הראשון ידע לא מעט גלגולים טרם הכרזתו בכנס Macworld בינואר 2007. אבטיפוס נוסף ומפורסם אחר כלל סוג של אייפוד טאצ', הנקרא Click Wheel, בעל גלגל שליטה מפלסטיק כשהניווט בין התפריטים מתבצע באמצעות לחיצות על הגלגל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully