וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה נוספת: ספינרים חכמים מתפוצצים עכשיו בטעינה

אילן גלר

3.7.2017 / 10:28

לא מדובר בספינרים פשוטים אלא בצעצועי פידג'ט המצוידים במשדרי בלוטות' ורמקולים. לצורך כך מותקנות בהם גם סוללות, ואלו כידוע נוטות להתפוצץ כשהן חוטפות מכות ומטולטלות

מפעלי הענק בסין מנהלים בימים אלו מרדף נגד הזמן, בניסיון לייצר ולמכור כמה שיותר ספינרים משוכללים בטרם הטרנד נשכח ונעלם. החיפזון הזה מוביל לקיצורי דרך בלתי-רצויים בכל הקשור לתקני הבטיחות, ולקוחות ברחבי ארה"ב כבר מדווחים על תופעה חדשה - ספינרים מתפוצצים.

לא מדובר בספינרים הפשוטים אלא בצעצועי פידג'ט מתוחכמים יותר המצוידים במשדרי בלוטות' ורמקולים לצורך ניגון שירים. לצורך כך מותקנות בהם כמובן גם סוללות, ואלו כידוע נוטות להתפוצץ כשמשתמשים בהן בתנאי אקלים לא אידאליים, או כשהן מטולטלות וחוטפות מכות חזקות; במקרה של צעצוע כמו ספינר מדובר בתסריט סביר מאוד ולפי הדיווחים, הספינרים החלו להישרף כ-30-45 דקות לאחר שחוברו למטען בפעם הראשונה.

בזמן שהרשויות בארה"ב חוקרות את המקרים, ומנסות לאתר את היצרנים הסוררים, ההמלצה הכללית להורים היא לא להשאיר את הספינרים החכמים ללא השגחה כשטוענים אותם. החשש האמיתי, כמובן, הוא מספינר שיישרף בזמן שאיש לא נמצא בבית, או בחדר הילדים. במקרה כזה עלול להתרחש אסון וכרגע נותר רק לקוות שטרנד הספינרים יימאס על כולם הרבה לפני שזה יקרה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פחות משעה אחרי שחובר לחשמל - הספינר התפוצץ./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעניין האם יש מישהו שקנה הוברבורד, נוט 7 וספינר שכולם התפוצצו./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ספינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully