וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר החברתית הראשונה: הקמפוס החדש של פייסבוק יהיה שכונת מגורים

9.7.2017 / 10:23

אם עד עכשיו עובדי פייסבוק נהנו ממשרדים מפנקים ושירותים בחינם, כעת בונה הרשת החברתית שכונה פסטורלית עם אלפי יחידות דיור לעובדיה, וגם למי שרק מעוניין לשכור יחידה באווירה פייסבוקית

כשברקע סיום הבנייה של קמפוס "החללית" הענק של אפל, פייסבוק חוגגת שני מיליארד משתמשים ברחבי העולם עם חזון לקמפוס משלה, השונה מאוד מהחזון של אפל. לפי הסרטון שהפיצה הרשת החברתית בפייסבוק, במסגרת הרחבת המטה שלה, החברה מקימה מול הבניין המרכזי בקליפורניה שכונת מגורים ירוקה ופסטורלית.

השטח נרכש לפני כשלוש שנים בסכום המוערך בכ-400 מיליון דולרים והשכונה תהיה מיועדת לעובדי החברה, אולם גם מי שלא מקבל משכורת מצוקרברג יהיה רשאי לשכור יחידות דיור, כנראה תחת מגבלות רציניות ואחרי ועדה מחמירה יותר מכל קיבוץ. לא מדובר בכמה בתים לעובדים בכירים אלא בשכונה שלמה שתכלול מסעדות, פארקים, מוקדי בילוי, בית מרקחת ומוקדי פעילות נוספים.

בעוד החלק הארי יוקדש כאמור לעובדי החברה, שחלילה לא יצטרכו לנסוע רחוק במכונית ההיברידית שלהם עד למקום העבודה, פייסבוק תקצה כ-255 יחידות דיור לתושבי חוץ מתוך 1,500 יחידות הדיור אותן היא מתכננת לבנות. לדברי החברה, השכונה תשתרע על פני כ-1.6 מיליון מ"ר - מתוכם 125,000 מ"ר יוקדשו לשטחים קמעונאיים שיכללו פחות או יותר כל מה שפרבר ממוצע ויוקרתי מציע לתושביו.

אם כבר פנטזתם לארוז את החפצים ולעשות רילוקיישן לעיר החברתית הראשונה בעולם, כדאי שתדחו את התוכנית לפחות בעשור - פרק הזמן שבו אמורה להסתיים ההקמה של השכונה. כמו כן, לדברי החברה, ייקח לא פחות משנתיים עד שיקבלו את כל אישורי הבנייה והפרוצדורות הנדרשות לשם כך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תדאגו, יהיה להם מספיק זמן גם לעבוד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהתחלה הפכו את המשרד לבית, עכשיו הופכים את העיר למשרד./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי שידרוך על הדשא ייחסם לשלושים יום?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully