וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתרגזו: פייסבוק, גוגל וגם פורנהב יהיו איטיים במיוחד היום - בכוונה

12.7.2017 / 8:29

הרשת החברתית וענקית החיפוש הן רק חלק מאתרי אינטרנט רבים שיאטו את גלישתם במחאה על שינוי חוקים הקשורים במהירות הגלישה שיזם ממשל טראמפ

צילום מסך

(בסרטון: פורנהב בימים מהירים יותר)

לא זו לא תקלה באינטרנט הביתי: אם במקרה תתקלו היום (ד') בטעינה איטית בפייסבוק או שתתלשו שערות עד שגוגל ימצא את מה שחיפשתם - אתם לא לבד. החברות הודיעו כי יאטו את שירותיהן בכוונה, כחלק ממחאת "המלחמה על הרשת" נגד משרד התקשורת האמריקני (FCC). הסיפור החל כשממשל טראמפ החליט לשנות את חוקי ניטרליות הרשת, שהעביר ממשל אובמה. ביטול או שינוי החוקים יאפשר לחברות התקשורת ליצור "מסלולים מהירים" עבור אתרי אינטרנט בבעלותם, ולהאט את התקשורת עבור אתרים אחרים לבחירתן - וכך למעשה "יבריחו" גולשים מאתרים מסוימים.

בשלב זה עדיין לא ברור כיצד גוגל ופייסבוק ייטלו חלק במחאה - האם הם רק יאטו את טעינת הדפים או שאולי יצטרפו למחאה של האחרים ויקרינו סרטון שמסביר לגולשים את פרטי המחאה. גם אתר הפורנו הפופולרי פורנהב הודיע שיאט את הקצב של כל סרטוני הווידאו באתר כחלק מהמחאה. בנוסף, ייתכן כי גם אפליקציות מסוימיות לסמארטפונים יציגו למשתמשים חלונות קופצים שמבשרים כי מדובר במחאה ויזהירו מפני העלאת דמי השימוש החודשיים באפליקציה.

מלבד פייסבוק, גוגל ופורנהב, התארגנות האתרים למחאה כוללת גם את אמזון, מוזילה, נטפליקס, רדיט ועוד חברות רבות. כל פרטי המחאה נמצאים באתר אינטרנט מיוחד שהוקם לקראת ההאטה הצפויה. קורי פרייס, מנכ"ל פורנהב, התייחס לכך שהמחאה צפויה להרגיז הרבה מאוד אנשים ואמר כי "אף אחד בתעשיית הפורנו לא דורש מעולם אינטרנט איטי יותר. אנחנו רגילים לאינטרנט מהיר, וכך היינו רוצים שהדברים יישארו".


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אילוסטרציה. ShutterStock
כן, את לא טועה. האינטרנט ממש איטי היום עבור חלק מהמשתמשים./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully