וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארטפון שמקרין הולגרמות החל להימכר - מבלי להגיד איך הוא עובד

14.7.2017 / 8:11

חברת המצלמות RED הודיע שפיתחה סמארטפון חדש שמקרין הולוגרמות. אך למעט תמונה אחת, שפרסמה החברה, אף אחד לא הצליח למצוא סרטון או הדגמה של המכשיר שאמור להישלח לקונים בסוף השנה

עיר חכמה טלפון חכם סמארטפון. ShutterStock
דומה לזה?/ShutterStock

יצרנית מצלמות הקולנוע האמריקנית, RED, ידועה כמובילה בתחומה אך השבוע הכריזה החברה על חדירה לשוק הסמארטפונים עם מוצר שנשמע עתידני במיוחד - הסמארטפון ההולוגרפי הראשון. או במילים אחרות: הטלפון החכם שמקרין הולוגרמות. רק שיש בעיה אחת - הם לא אמרו איך זה יעבוד והאם הטכנולוגיה הזו באמת קיימת.

הסמארטפון החדש מכונה Hydrogen (מימן) והוא משלב, לטענת החברה, מסך דו-ממדי המסוגל להציג אובייקטים תלת-ממדיים ללא צורך במשקפי מציאות מדומה (VR) או רבודה (AR). המסך בגודל 5.7 אינץ' ומלבד הצגת תכנים בתלת-ממד, יציע המכשיר גם סאונד היקפי וכן אפשרויות מודולריות לחבר אליו אביזרים נוספים, כמו מוטו Z של מוטורלה ו-G5 של LG.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
RED Hydrogen מקרין הולגרמות או שהוא הולוגרמה בעצמו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות היכולת המרשימה יש לציין, החברה לא חשפה פרטים נוספים אודות הסמארטפון המסקרן ואף לא סרטון הדגמה אלא תמונה אחת בלבד. על סמך התמונה, ניתן לראות כי הוא ייטען באמצעות חיבור USB-C. עוד ניתן לראות בתמונה חריצים לתוספות המודולריות.

מלבד העובדה שהמכשיר יהיה מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד, ושאפשר יהיה להרחיב את הזיכרון באמצעות כרטיס מיקרו-SD, לא ידועים פרטים נוספים: איזה מעבד יהיה לסמארטפון, מה נפח הסוללה או אפילו נתוני המצלמה.

לטענת החברה, הסמארטפון החדש ישלב פורמט מיוחד חדש בשם H4V אותו פיתחה בעצמה. הפורמט יאפשר, כך נטען, לצפות בתכני מציאות מדומה ויחליף אוטומטית בין תכנים רגילים לבין תכני מציאות מדומה ותכנים תלת-ממדיים. בנוסף, ניתן יהיה לחבר את הסמארטפון למצלמות אחרות של החברה ולהעביר תכנים ביניהם.

מחירו של המכשיר לא זול במיוחד והוא יעמוד על 1,200 דולרים למארז אלומיניום או 1,800 דולרים למארז טיטניום יוקרתי. לפי שעה, ניתן לבצע הזמנה מוקדמת באתר החברה כשהמוצר יישלח ללקוחות רק בתחילת שנה הבאה. אם במקרה באמת יגיע סמארטפון כזה אליכם, אתם יותר ממוזמנים לשתף אותנו.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully