וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה שלב ניתן עדיין למחוק הודעה בווטסאפ?

17.7.2017 / 8:29

וגם: איך יודעים בדיוק האם ההודעה הגיעה או לא, מה ההבדל בין וי אחד לשניים ועוד שאלות שמשתמשי ווטסאפ רבים שואלים את עצמם במקום אותנו

ווטסאפ , פייסבוק. ShutterStock
אי אפשר להחזיר הודעות אבל יש רגע שעוד אפשר למחוק אותן לפני שהן נשלחות./ShutterStock

לאפליקציית המסרים הפופולרית, ווטסאפ, יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם. היא זוכה לפופולריות רבה מאוד בישראל ולמעשה החליפה את השימוש הרגיל שעשינו כולנו בהודעות סמס. בניגוד למסרונים רגילים, האפליקציה מאפשרת לדעת האם ההודעה ששלחנו הגיעה ליעדה, האם היא נקראה ובקבוצות גם מי קרא אותה.

עם זאת, רבים מהמשתמשים לא לגמרי סגורים על חיווי הקריאה שמופיעה לצד המסרים הנשלחים באפליקציה. כיום יש ארבע אפשרויות לחיווי: אייקון של שעון, וי אחד אפור, שני וי אפורים ושני וי כחולים - אבל מה המשמעות של כל אחד מהם? אחת ולתמיד, קבלו הסבר שיבהיר לכם איפה בדיוק נמצאת ההודעה שלכם.

אייקון השעון יופיע לפני שההודעה נשלחת מהמכשיר שלכם. כלומר, כשההודעה עוד ניתנת למחיקה מבלי שאף אחד יידע מזה. לרוב הוא יופיע לרגע אחד מהיר ואז יתחלף בווי אפור. אם אייקון השעון נותר במקומו סימן שאין לכם חיבור לרשת והאפליקציה גם לא מסוגלת לקבל הודעות. לרוב אייקון השעון יופיע לזמן קצר אז אם אתם מתחרטים על ההודעה ששלחתם וזכיתם בהזדמנות למחוק אותה, נתקו מיד את החיבור של הסמארטפון לרשת (Wi-Fi וגלישה סלולרית בווילון ההתראות) ופשוט מחקו את ההודעה בלחיצה ארוכה עליה.

וי אפור אחד יופיע אחרי שההודעה שלכם תישלח בהצלחה לשרת של ווטסאפ. בשלב הזה אם תמחקו אותה היא תימחק רק אצלכם במכשיר ועדיין תגיע לצד השני. עם זאת, כשיש וי אחד זה אומר שההודעה נשלחה לשרת אבל עדיין לא הגיעה לצד השני, לעתים מפני שלמכשיר היעד אין חיבור פעיל לרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעון - אין קליטה; וי אחד - נשלח אבל לא הגיעה לשרת; שני וי כחולים - נקראה./מערכת וואלה!, צילום מסך

שני וי אפורים יופיעו לאחר שההודעה ששלחתם הגיעה ליעדה אבל עדיין לא נקראה. בשלב הזה ההודעה זמינה בצד השני גם אם החיבור לרשת יתנתק אבל אתם לא תקבלו חיווי שהצד השני קרא את ההודעה עד שהחיבור יחזור. אם הצד השני מחכה זמן רב לפני שהוא קורא את ההודעות שלכם אתם תיתקלו הרבה בחיווי הזה.

שני וי כחולים יופיעו לאחר שהצד השני קרא את ההודעה. החיווי הזה קיים אצל מרבית המשתמשים אבל ניתן לוותר עליו בהגדרות האבטחה בתנאי שאתם מוותרים גם על הזכות לדעת מי קרא את ההודעות שלכם. כלומר, אתם לא תקבלו חיווי קריאה ואחרים לא יקבלו חיווי שאתם קראתם וההודעות שלכם יישארו קבוע על שני וי אפורים. כדי לעשות זאת היכנסו לתפריט ההגדרות > חשבון > פרטיות > ושם הסירו את הסימון מסעיף "אישורי קריאה".

אם אתם בקבוצה ומעוניינים לדעת בדיוק מי קרא את ההודעה שלכם ומי לא, לחצו לחיצה ארוכה על התמונה או ההודעה שפרסמתם בקבוצה. ברגע שהיא תסומן בפס תכלת יופיע בסרגל למעלה אייקון של האות i עם עיגול סביבו או תפריט נוסף המסומן בשלושה עיגולים זה מעל זה; שם תצטרכו ללחוץ על "פרטים" כדי להגיע לאותו המקום. הלחיצה תוביל אתכם לעמוד עם רשימת האנשים שראו את התרומה שלכם לקבוצה, יחד עם אינדיקציה מתי בדיוק ההודעה נקראה או נצפתה ועל ידי מי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך לבטל את אישור הקריאה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully