וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מאוזני הכלב: הנקניקייה הרוקדת הופכת ללהיט היסטרי

18.7.2017 / 9:22

אם אתם מכורים לסנאפצ'ט, סביר להניח שכבר נתקלתם בפילטר החדש והמטופש שמאיים להדיח את מסכת הכלב הפופולרית מראש מצעד הטרנדים הלוהטים באפליקציה. אוהבים נקניקיות? הנה הן רוקדות בשלל מקומות מוזרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראיתם פעם נקניקייה על חתול?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופנות רשת, מטבען, חולפות מהר, אך יש כמה טרנדים שמצליחים לשרוד כנגד כל הסיכויים כמו פילטר אוזני הכלב הפופולרי בסנאפצ'ט. אם אתם מבלים את רוב זמנכם באפליקציית סנאפצ'ט, ונוטים להשתמש במסכות טיפשיות, ודאי שמתם לב לטרנד החדש: נקניקייה רוקדת. כן, מה ששמעתם. מה שמיוחד בנקניקייה הרוקדת היא העובדה שזו מתבססת על טכנולוגיית המציאות הרבודה, בדומה לפוקימון גו, וניתן להציב אותה בכל מקום שתחפצו והיא תשתלב ב"טבעיות" בווידאו.

הטרנד החדש מסתתר כמסכה באפליקציית הצילום של סנאפצ'ט ולטובת אלו מאיתנו שלא ממש בקיאים באפליקציית הנוער, נסביר כי יש ללחוץ על לחצן צילום הסלפי ובמקביל להקיש על המסך ולגלול בין המסכות השונות עד למציאת הנקניקייה. אם לא מצאתם לא להתייאש - היא אמורה להופיע ממש לקראת הסוף.

מספר גאוני רשת בעלי דמיון מפותח במיוחד כבר הוכיחו שהשמיים הם הגבול, והציבו את הנקניקייה במספר מקומות לא צפויים כמו על חתול, בגינה, מכון לפירסינג וכנראה שהיד עוד נטויה. אמנם טרם פוצחה הנוסחה המדויקת ללהיט ויראלי, אך נראה שיש כלל אצבע אחד - הוא צריך להיות טיפשי ומשעשע במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully