וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כולם פתאום חושפים ישבן באינסטגרם ואצל מי נמצאות כל התמונות?

18.7.2017 / 9:17

הבריטים מנצלים את חודשי הקיץ הקצרים כדי להתפשט בציבור ולפרסם תמונות של ישבנם החשוף בעמוד אינסטגרם שמוקדש כולו לזה. מנהלת העמוד מספרת איך הכול התחיל וכמה תמונות של ישבנים היא מקבלת במייל

Cheeky Exploits

הסוף לנימוס הבריטי: עמוד אינסטגרם פופולרי קורא לבריטים לנצל את ימי הקיץ החמים (והקצרים) כדי לחשוף ישבן בציבור - וזה לגמרי מצליח לו. העמוד מציג כבר יותר מ-320 תמונות של בריטים חשופי ישבן ויש לו יותר מ-247 אלף עוקבים. "האישה והישבן", זו שעומדת מאחורי עמוד האינסטגרם המפוקפק, מספרת שהטרנד בכלל התחיל בתור בדיחה. היא מינפה את ההצלחה לתמיכה במסרים חיוביים כמו דימוי גוף חיובי וחופש הביטוי, אולם מודה שבראש ובראשונה זה פשוט משעשע אותה לקבל אלפי תמונות של ישבנים במייל.

מנהלת עמוד האינסטגרם Cheeky Exploits, שמבקשת להישאר בעילום שם, מספרת איך פרסום תמונה של ישבנה החשוף באינסטגרם עודד אחרים לשלוח את שלהם. "מעולם לא ציפיתי שיהיו לי כל כך הרבה עוקבים. זה התחיל בתור בדיחה עם בעלי וחברים. תוך שמונה חודשים השגתי אלף עוקבים כי זה עבר בעיקר מפה לאוזן, ואז התקשורת עלתה גילתה אותו וזה הפך לטירוף", היא סיפרה, "אני מקבלת תמונות של ישבנים מכל העולם ומכל הסוגים. אני מפרסמת את רובם אבל יש לי עוד אלף תמונות במייל שעדיין לא הגעתי אליהם, אז זה לוקח זמן".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

טרנד צילומי העירום החדש שעלול להכניס אתכם לכלא

לכתבה המלאה

מנהלת העמוד בת ה-31, תושבת לונדון, מפרסמת כל תמונה שמגיעה אליה - אלא אם היא ארוטית מדי או באיכות ירודה. רק תמונות מעטות לא עברו את סינון העוקבים שלה, דווחו כבלתי הולמות והוסרו. על אף שהיא רוצה ליצור פלטפורמה חינוכית, היא זוכה ללא מעט ביקורת מצד כאלה שחושבים שזאת סטייה, "פתחתי את החשבון אחרי שחבר הראה לי חשבון אינסטגרם של בחור שמצלם תמונות עירום של עצמו בכל העולם", הסבירה, "תמיד חשבתי שעירום זה מצחיק, אז פתחתי חשבון על ישבנים. הרבה אנשים כותבים לי שהעמוד שלי שיפר את דימוי הגוף שלהם, העצים אותם ואפשר להם להרגיש חופשיים".

היא הוסיפה: "למזלי רק כמה תמונות בודדות הוסרו בשל בקשות גולשים. כל הישבנים יפים בעיניי וכל הישבנים גם מצחיקים בעיניי. העמוד לא נועד לסוטים. הוא נועד בשביל הכיף ובשביל לעודד אנשים להרגיש טוב יותר עם הגוף שלהם. הרבה אנשים שולחים לי תמונות בפוזות סקסיות ולא לשם אני מכוונת".

היא ממשיכה לקבל תמונות של גברים ונשים חשופי ישבן במקומות ציבוריים יוצאי דופן כמו בלב העיר, על פסגות הרים, מתחת למים, במגרשי גולף ועוד. עכשיו היא קוראת לבריטים להתאמץ קצת יותר ולהביא לה תמונות מאזורי תיירות כמו גשר לונדון או הביג בן. "יש לי טיפ לבנות. לבשו שמלה או חצאית ובמקום הנכון ובזמן הנכון, גם אם יש אנשים מסביב, תרימו אותה מהר, תצטלמו ותברחו משם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully