וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו לא מאמינים שאנשים נופלים בעוקץ הווטסאפ הזה

19.7.2017 / 9:37

הבלבול כנראה נבע מהודעת ווטסאפ, מלפני שנתיים, כי תחל אולי לגבות תשלום סמלי על השימוש באפליקציה - אך תהיו בטוחים שאם תצטרכו לשלם על האפליקציה אנחנו נדווח לכם על זה

האקר סמארטפון. ShutterStock
שלא יעבדו עליכם./ShutterStock

אם יש משהו שאתם יכולים להיות בטוחים בו זה ששירות ווטסאפ ניתן בחינם. אפליקציית המסרים הפופולרית מבית פייסבוק הבהירה יותר מפעם אחת שלא מתוכנן מודל בתשלום ואפילו החלה לבחון מודלים עסקיים שיהפכו אותה לרווחית ללא גביית תשלום חודשי או חד פעמי.

עם זאת, נראה שלא כל מיליארד המשתמשים של ווטסאפ מודעים לעניין ולפי דוח של חברת אבטחת המידע ESET, משתמשים קיבלו לאחרונה הודעה המבשרת על כך שהמנוי שלהם הסתיים וכי עליהם לשלם על מנת להמשיך להשתמש באפליקציית המסרים. ההודעה נשלחת במייל או במסרון ומדובר בתרמית קלאסית בשיטת מצליח, כי כשיש לך כל כך הרבה משתמשים, אפשר לבנות על זה שלא מעט ייפלו בפח.

לא חסרות שיטות להרוויח כסף קל על גבם של משתמשים תמימים, והשיטות המוצלחות ביותר הן לרוב גם הפשוטות ביותר. כל מה שצריך כדי לגזול את כספם של משתמשים תמימים זה הודעה אמינה או מלחיצה מספיק כדי לגרום להם להוריד את רוב ההגנות שמכתיב ההיגיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה נשלחת במסרון או במייל./מערכת וואלה!, צילום מסך

איך התרמית הזו עובדת? משתמשי אפליקציית המסרים קיבלו הודעה כי "הרישומים שבידינו מצביעים על כך שניצלת את מכסת השימוש שלך בווטסאפ. על מנת להמשיך להשתמש באפליקציה, יש להזין פרטי תשלום תקינים. לחצן כאן למעבר לתשלום". אם זה נשמע לכם מופרך, אתם צודקים אבל מתברר שלא מעט משתמשים תמימים האמינו והעבירו את כספם לנוכלים.

הבלבול כנראה נבע מהודעת ווטסאפ, מלפני שנתיים, כי תחל אולי לגבות תשלום סמלי על השימוש באפליקציה - אך במהרה החברה הבהירה, כאמור, שלעולם לא תגבה תשלום על השירות. אם קיבלתם הודעה כזו אתם יכולים פשוט להתעלם ממנה וזכרו שאם אי-פעם ווטסאפ תחליט לגבות תשלום, אתם כבר תקראו על זה בוואלה! TECH.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תהיו בטוחים שאם ווטסאפ תהיה בתשלום - כבר נדווח לכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully