וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסתה להבריח בטיסה 102 אייפונים שהדביקה לגופה

20.7.2017 / 9:39

המשקל הכולל של המכשירים, מדגם אייפון 6 ואייפון 6S, היה כעשרים קילוגרמים - שליש ממשקלה של האישה. פקידי המכס חשדו בה כי לבשה בגדים ארוכים בקיץ ונראתה כבדה בצורה מוזרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעירה הסינית הדביקה את המכשירים מסביב לגופה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשירי אייפון בסין עולים לא מעט כסף, ולכן אין זה מפתיע שהברחה שלהם למדינה עשויה להיראות רווחית במיוחד. אבל איך מעבירים עשרות מכשירים בטיסה מבלי למלא את המזוודה? פקידי המכס בסין תפסו החודש אישה בנמל התעופה כשהיא מנסה להבריח כמות של 102 אייפונים על גופה.

את חשדם של פקידי המכס משכה האישה שנראתה גדולת ממדים בצורה מוזרה ולבשה בגדי חורף בקיץ; אלמלא ערנותם, סביר להניח שההברחה הייתה עוברת בקלות. לפי הדיווחים מסין, זו אפילו לא הכמות הגדולה ביותר של מכשירי אייפון שניסו להבריח למדינה בדרך זו - בשנת 2015 נתפס אדם עם 146 אייפונים על גופו.

השוטרים שהבחינו בהתנהגותה המוזרה של האישה, סיפרו כי היא נתפסה כשירדה מטיסה להונג קונג ונלקחה לחדר צדדי, שם גילו את השלל שהיה מודבק לפלג גופה העליון. לפי דיווחי התקשורת המקומית, המשקל הכולל של המכשירים היה כ-20 קילוגרמים - כשליש ממשקל גופה של האישה.

למרבה ההפתעה, דגמי האייפונים שנתפסו הם אייפון 6 ו-6S ולא אייפון 7 החדש. לטענת המשטרה הסיבה היא שאייפונים ישנים עולים פחות וקל יותר למכור אותם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
102 אייפונים נמצאו./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשירים מדגם אייפון 6 ואייפון 6S ולא אייפון7 החדש יותר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסיון יפה, אבל לא מוצלח במיוחד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully