וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצלחות והכישלונות של נאס"א: סוכנות החלל פרסמה מאות סרטוני ניסוי ישנים

23.7.2017 / 11:11

עד כה עלו כ-300 סרטונים מתוך כ-500 שיופצו סך הכול בחודשים הקרובים. ניתן לראות בעמוד של נאס"א ביוטיוב את הבדיקות המבצעיות שקדמו להטסת אפולו 11 ועוד כמה ניסויים שהסתיימו בכדור אש

צילום מסך

סוכנות החלל האמריקנית נמצאת בחזית הטכנולוגיה כבר לא מעט עשורים. אבל להצלחות הגדולות של נאס"א בחקר החלל קדמו לא מעט ניסיונות שיגור וטיסות ניסיון שהסתיימו בהצלחה או בהתרסקויות מפוארת. מטוסי ניסוי שהתפרקו לחתיכות על המסלול, טיסות של מטוסים הנראים כמו חלליות ועוד - את כולם תוכלו לראות כעת ביוטיוב.

נאס"א נוסדה בשנת 1958 ורשמה על שמה לא מעט מבצעים ופעולות שחלקם נותרו הרחק מעיני הציבור. הסוכנות מחויבת לפרסם את פעילותה ומסקנותיה בשקיפות כמעט מלאה וכעת היא מפיצה מאות סרטונים שנותרו חסויים עד היום. בין הסרטונים ניתן למצוא רבים שלא נראו עד היום, וחלק שהופצו במתכונת חלקית עד כה.

עד כה עלו כ-300 סרטונים מתוך כ-500 שיופצו סך הכול בחודשים הקרובים. ניתן לראות בעמוד של נאס"א ביוטיוב את הבדיקות המבצעיות שקדמו להטסת אפולו 11 בשנת 1969, לקראת נחיתת האדם הראשונה על הירח, התרסקותו המפורסמת של מטוס הבואינג 720 בשנת 1984, הטסת המטוס הראשון בעולם ללא כנפיים ועוד.

[לרשימת הסרטונים המלאה ביוטיוב - הקליקו כאן]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • נאס"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully