וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוי ל-Yes בפחות ממאה שקלים? נחשף השירות החדש של החברה

23.7.2017 / 14:37

חברת הלווין תציע בקרוב שירות מוזל שיתחרה בסלקום TV ופרטנר TV. המחיר הסופי עוד לא נקבע אבל הוא כנראה יהיה באזור 80-100 שקלים ויציע יותר מ-24 אלף שעות תוכן, שיבוססו על שירות הטלוויזיה הקיים. נפתחה ההרשמה המוקדמת

גבר צופה בטלוויזיה. ShutterStock
השירות החדש יבוסס על האינטרנט ולא על הלוויין./ShutterStock

חברת Yes המציעה שידורי טלוויזיה בלוויין חשפה היום את מותג הטלוויזיה החדש שלה Sting TV, שיתחרה ישירות בסלקום TV ובפרטנר TV. השירות צפוי להיות זמין בעוד כחודשיים אך היום נפתחה כבר ההרשמה המוקדמת ללקוחות. לראשונה בתולדות יס, השירות יהיה מבוסס על תשתית האינטרנט ולא על תשתית הלוויין.

השירות החדש יכלול יותר מ-24 אלף שעות תוכן, שיבוססו על שירות הטלוויזיה הקיים, לרבות הפקות מקור ישראליות, עולם ילדים רחב, תכנים דוקומנטריים, סדרות רכש וגם הסכמים עם אולפנים בינלאומיים כמו HBO ("משחקי הכס"). בדומה לשאר שירותי הטלוויזיה החדשים של סלקום ופרטנר, גם השירות של יס יכלול שידורים לינאריים בזמן אמת לצד שירות VOD.

"אנו שמחים להציג היום לראשונה את STINGTV ולפתוח את ההרשמה המוקדמת למוצר הטלוויזיה", אמר היום רון אילון, מנכ"ל yes. בחברה מנסים לפנות לקהל צעיר וציינו באתר החדש כי לשירות לא יהיה שירות טלפוני כך שכל ההרשמה לשירות תתבצע דרך האתר באופן עצמאי, לצד שירות לקוחות שיהיה זמין בצ'אט בלבד. עוד ציינו כי לשירות החדש אין מחלקת שימור לקוחות, כך שמי שירצה לעזוב יזכה לעשות זאת מידית בלחיצת כפתור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנסים לפנות לקהל צעיר ומודע על ידי ביטול מחלקת שימור הלקוחות./מערכת וואלה!, צילום מסך

השירות החדש יהיה זמין דרך אפליקציה, מכל הפלטפורמות, וההקלטות תתבצענה בענן כך שהן יהיו זמינות דרך האפליקציה מכל מקום, ולא כמו היום שההקלטות על הממיר שמורות מקומית ואם יש תקלה הכול נמחק. לצד האפליקציה לסמארטפון ולסטרימרים, החברה תציעה סטרימר משלה בשם STINGTV BOX.

מחיר החבילה הבסיסית של Sting TV טרם נחשף אך החברה התחילה בבדיקה של השוק ולפי הדיווחים, חלק מהנשאלים בסקר קיבלו מידע על כך שהשירות יעלה 89 שקלים. לוואלה! TECH נודע כי החברה רק בחנה את המחיר לטובת סקר שוק ולא מדובר במחיר הסופי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרטנר TV - רק נכנסה לשוק וכבר מתמודדת עם מתחרה צעירה יותר./מערכת וואלה!, צילום מסך

גם חברת הוט מציעה שירות אינטרנטי בשם Next, הזמין בשתי חבילות בסיסיות תמורת 39 שקלים. החבילה הראשונה כוללת סדרות ישראליות, או חבילת סדרות וסרטים כולל סדרות מבית HBO והחבילה הבכירה ב-49 שקלים כוללת ספריית סדרות ישראליות וסדרות וסרטים מובילים כולל סדרות מבית HBO. שלוש החבילות מאפשרות חיבור של עד חמישה מכשירים וצפייה בשני מכשירים בו-זמנית. הוט היא החברה היחידה שנותנת שלושה חודשי התנסות בחינם.

מתחרה נוספת היא טריפל סי המציעה את שירות הטלוויזיה שלה תמורת 50 שקלים, אך התוכן שם מאוד מוגבל. השירותים שבאמת מהווים אלטרנטיבה משתלמת לחבילות הטלוויזיה המסורתיות הם אלה של סלקום ופרטנר. סלקום TV מציעה סדרות מבית HBO, סרטים, חבילת ספורט (בתוספת תשלום), ערוצים ליניאריים ישראלים וערוצים מהעולם כמו נשיונל ג'אוגרפיק, ערוץ הטיולים וערוצי תוכן אינטרנטיים ב-99 שקלים בחודש. פרטנר TV כולל חבילה בסיסית ב-69 שקלים וחבילה נוספת ב-89 שקלים. גם השירות של פרטנר כולל ערוצים ליניאריים כמו נשיונל ג'אוגרפיק +, ערוץ האוכל, יאמיז, ויוה ועוד. בפרטנר אפשר למצוא גם תוכן מקור בדמות ערוץ צחוק ובידור ישראלי בשיתוף טדי הפקות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • סטינג TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully