וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת סוערת: "יאיר נתניהו עזב את הגינה בלי לאסוף את הצואה של קאיה"

29.7.2017 / 15:37

"הוא עשה לי אצבע משולשת, סובב את גבו ויצא" כתבה הגולשת טלילה עמיתי שצילמה את צרכי הכלבה קאיה והאשימה את בנו של רה"מ. משפחת נתניהו בתגובה: "יאיר כלל אינו יודע אם קאיה עשתה את צרכיה. בכל פעם שהיא רואה את יאיר או בן משפחה אחר, היא פונה אליהם ללא כל סיבה"

ראש הממשלה נתניהו סופג ביקורת רבה בימים האחרונים בשל הסרת אמצעי האבטחה בהר הבית אבל בסוף השבוע הזה זה היה בנו יאיר שספג ביקורת קשה. לדברי תושבת השכונה בה שוכן גם מעון ראש הממשלה בירושלים קאיה עשתה צרכיה בגינה ונתניהו הצעיר סירב לאסוף אותו כמתבקש בחוק.

"זאת הצואה של הכלבה קאיה, (כן, של ראש הממשלה ומשפחתו)". כך כתבה טלילה עמיתי בדף הפייסבוק שלה. "כאשר בקשתי מהבן הבכור-יאיר- שנכנס איתה ועם המאבטח לגינת הכלבים בה היינו, להרים זאת כי אנחנו מקפידים על נקיון הגינה ואפילו אוספים כסף לטובת הנקיון, הוא עשה לי אצבע משולשת, סובב את גבו ויצא."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא עשה לי אצבע משולשת, סובב את גבו ויצא."/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפוסט צבר תאוצה וזכה לפופולריות רבה במהלך השבת. ומונה מעל ל-3,800 לייקים ו-2,100 שיתופים. גולשים רבים הפיצו את הפוסט והרשת געשה. אחת מהגולשות כתבה "זה בדיוק היחס שלו ושל אבא שלו - מחרבנים עלינו...", גולשת אחרת הגיבה" "את מתכוונת ליורש העצר, ראש הממשלה הבא שלך?" עוד גולשת כתבה "מחרבנים על האזרח הקטן גם בגינת הכלבים!".

אחרי שהפך לשיחת היום התקבלה תגובה מטעמו של נתניהו הצעיר והגיב באופן רשמי לפוסט: "מדובר באישה שכדרך קבע - בכל פעם שהיא רואה את יאיר נתניהו או בן משפחה אחר מטיילים עם הכלבה קאיה - פונה אליהם ללא כל סיבה, מטרידה, מעירה הערות פוגעניות ונוהגת באגרסיביות ללא כל אינטראקציה מצידם. יאיר כלל אינו יודע אם קאיה עשתה את צרכיה כטענת האישה, או לאו, שכן היה עסוק בשיחת טלפון במכשיר הסלולארי כאשר היא פנתה אליו באגרסיביות כהרגלה. לאור ניסיונו המר איתה, יאיר מייד ניתק מגע ועזב את המקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully