וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו הזמן הכי גרוע לקנות סמארטפון דגל חדש

31.7.2017 / 10:58

בתחילת השנה נהנינו מכמה השקות מעניינות של מכשירי דגל כמו LG G6 וגלקסי S8 אבל הגל הבא יגיע לארץ רק בחודשים הבאים. אם אתם מעוניינים לגלות מה מציעים המכשירים המסקרנים הנוספים שיושקו השנה, שווה לחכות קצת שתעבור עונת המלפפונים

ככה ייראה גלקסי נוט 8?

לא משנה איזה סמארטפון יש לכם עכשיו, סביר להניח שבשלב מסוים הוא יוחלף לטובת דגם חדש יותר ומתקדם יותר. בתחילת השנה השיקה LG את מכשיר הדגל שלה G6 וסמסונג את גלקסי S8 - אבל מאז חלפו כמה חודשים ולמרות שלאחרונה הושקו בישראל כמה מכשירי ביניים ושני מכשירי דגל - HTC U11 ואקספיריה XZ פרימיום של סוני - מחודש הבא נתחיל לראות את מכשירי הדגל המסקרנים ביותר שעוד נותרו השנה, וכנראה שווה להמתין קצת לראות מה הם יציעו למשתמשים לפני שרצים לקנות מכשיר יקר חדש.

בניסיון להיפטר מהתדמית השלילית שדבקה בסדרת הפאבלטים שלה, בעקבות פרשת מכשירי גלקסי נוט 7 המתפוצצים, מתכננת סמסונג להציג את גלקסי נוט 8 בתאריך 23 באוגוסט. לפי הדיווחים האחרונים, מלך הפאבלטים לא ייראה שונה ממראהו של מכשיר הדגל הנוכחי שלה, כלומר יצויד במסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית 2K, מערך צילום כפול וכל הטוב שיש לגלקסי S8 להציע - בתוספת ה-S Pen כמובן. הניסיון מראה שלישראל הוא ידיע בין שבועיים לחודש לאחר ההכרזה, כלומר בספטמבר. אם אתם מעדיפים מסך גדול ומכורים לסדרת הנוט, בהחלט יש למה לחכות.
הסמארטפון המסקרן ביותר בכל שונה הוא כמובן האייפון של אפל, והשקתו מתוכננת כמדי שנה לתחילת חודש ספטמבר. טרם נקבע תאריך מדויק אולם אפל צפויה להכריז על צמד (או יותר) של מכשירי דגל. חרף העובדה שאצל אפל אי-אפשר לדעת מה באמת קורה עד ההשקה הרשמית, לפי הדיווחים וההדלפות יושקו שלושה מכשירים חדשים: אייפון 7s ואייפון 7s פלוס שיציעו שינויים מינוריים לדגמים הנוכחיים, ואת אייפון 8 שיציין עשור מאז הושק האייפון הראשון. הדיווחים הרבים ברשת רומזים שהוא יגיע עם מסך OLED נטול שוליים, שהפך לטרנד השנה, תמיכה בטעינה אלחוטית, סורק תווי פנים ועוד. ההדלפות האחרונות טוענות שהוא יהיה המכשיר החזק, המהיר והיקר ביותר של אפל עד היום. דיווחים על תקלות בשרשרת אספקת הרכיבים רומזים שאולי ניאלץ לחכות חודש שלם בין אירוע ההשקה לתחילת המכירה בחנויות ולישראל הוא יגיע לפי ניסיון העבר בייבוא רשמי לקראת סוף נובמבר או תחילת דצמבר.

ככה ייראה אייפון 8 ?

גם מלכת האנדרואיד, גוגל בכבודה ובעצמה, צפויה להשיק צמד מכשירי פיקסל 2 חדשים בחודש אוקטובר, במסגרת כנס המפתחים השנתי שלה, I/o. אלו, לפי הדיווחים האחרונים, יציעו מסך בגודל 6 אינץ' ויותר, מערך צילום מתקדם יותר מהדגם הנוכחי הזוכה לשבחים והם יהיו כנראה בין הסמארטפונים המהירים ביותר עם גרסת האנדרואיד המתקדמת והעדכנית ביותר, אנדרואיד 8 שיושק רשמית באירוע. בניגוד לשאר מכשירי הדגל, המיובאים לישראל בצורה מסודרת, לא בטוח האם מכשירי הפיקסל החדשים יגיעו לארץ בייבוא רשמי.

בחודש ספטמבר תציג LG את פאבלט הדגל החדש שלה, LG V30, במסגרת תערוכת האלקטרוניקה של ברלין IFA 2017. המכשיר יגיע, לפי הדיווחים ברשת, עם מסך בגודל 6.2 אינץ', מערך צילום אחורי כפול של 13 מגה פיקסל, 6 גיגה RAM ומעבד מתקדם, ככל הנראה סנאפדרגון 835.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גם LG V30 מעורר ספקולציות ברשת

בין החודשים ספטמבר לאוקטובר צפויה וואווי להשיק גם את הפאבלט החדש שלה, מייט 10, עם מסך בגודל 6 אינץ' (ביחס 1:2), שוליים דקיקים ו-6 גיגה זיכרון RAM. אין עדיין דיווחים רבים על המפרט אבל אם להסתמך על הניסיון שלנו עם הדגמים הקודמים, מייט 9 ומייט 8, הוא יהיה פאבלט עוצמתי ואיכותי מאוד עם חיי סוללה מרשימים.

בגזרת מכשירי הביניים לא צפויות הפתעות רבות אבל בחודש הבא כנראה כבר נדע מתי יגיע לישראל מייזו פרו 7 בעל המסך האחורי, שהושק בשבוע שעבר בסין. מייזו פרו 7 מגיע עם מסך בגודל 5.2 אינץ' מסוג Amoled ברזולוציית Full HD, ערכת שבב Helio P25 של מדיה-טק, 4 גיגה זיכרון RAM ואחסון פנימי בנפח 64 גיגה עם חריץ הרחבה. את המכשיר מפעילה סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה הנטענת בסטנדרט mCharge 3 שפיתחה החברה. הדגם החדש מציע לראשונה אצל מייזו מערך צילום אחורי כפול אבל גם גימיק מגניב שעשוי להפוך את המכשיר הזה לאטרקטיבי הרבה יותר - מסך מגע משני בגב המכשיר, בגודל 1.9 אינץ' מסוג Amoled שמאפשר צילום סלפי מושלם עם המצלמה האחורית וקריאת התראות בקלות כמו בשעון חכם. באג, יבואנית מייזו, צפויה להציע את המכשיר עם תג מחיר נוח סביב 2,000 השקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

וכמובן שרבים ממתינים לבואו של גוגל פיקסל 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully