וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנייק חוזר לישראל: נוקיה 3310 יחל להימכר החל מהשבוע הבא

3.8.2017 / 6:13

אומנם יש לו מפרט מגוחך אבל נראה שחובבי הנוסטלגיה וגם אלו שנמאס להם מהסמארטפון ימצאו את ה-3310 בתור אחד מהמכשירים האטרקטיביים ביותר

צלמים זמניים מורשים

הקאמבק של נוקיה לעולם הסמארטפונים לא הלהיב את הצרכנים כמו הקאמבק של הנוקיה 3310 המיתולוגי. המכשיר הושק בחודש פברואר עם תג מחיר של 50 דולרים. בשנת 2000 יצא המכשיר עם השם הזה והפך לאחד הטלפונים הכי פופולריים אי פעם. בישראל הוא גם הפך ללהיט ונראה שנוקיה ניסתה לסחוט את בלוטת הנוסטלגיה עם מכשיר בעל אותו שם אבל עיצוב שונה. יבואנית נוקיה בישראל, חברת יורוקום, הודיעה כי תחל למכור את הנוקיה 3310 החל מהשבוע הבא וציינה כי בהמשך שאר המכשירים של נוקיה מבוססים האנדרואיד יגיעו לישראל.

ה-3310 הוא מגיע עם המשחק הקלאסי "סנייק" וכמיטב המסורת, הוא נראה הרבה יותר קשוח מכל סמארטפון כמעט שתמצאו בשוק. המכשיר מגיע עם מסך קטן ולחצנים פיזיים, כמו במכשירים הטיפשים של שנות האלפיים. יש לו אפילו לחצן ניווט ושני לחצנים לענות לשיחה ולנתק שיחה, ממש כמו פעם.בניגוד לאביו הקדמון, הקווים של 3310 המחודש נקיים יותר והמכשיר כולו עגול יותר. הוא עדיין משדר וייב של טלפון טיפש קלאסי והוא מגיע בצבעים בוהקים בגווני אדום, כחול וצהוב וניתן להשיג אחד גם בצבע הכחול המקורי.

נוקיה 3310 המחודש. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
נוקיה 3310 - יעלה 249 שקלים/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

למכשיר יש חיבור USB עדכני, קישורית בלוטות' ומסך צבעוני אבל אין לו Wi-Fi, אין לו GPS ולא ניתן להוריד אליו אפליקציות מהחנות הרשמית של גוגל. ניתן לגלוש בו באינטרנט במהירות איטית (לא תומך בדור רביעי או שלישי), הוא מצויד במצלמה אחורית של שני מגה פיקסל ומצויד רק ב-16 מגה (לא גיגה) של זיכרון RAM. לדברי נוקיה, הסוללה בנפח 1,200 מיליאמפר-שעה תחזיק מעמד חודש במצב המתנה, תאפשר 22 שעות של שיחה (פי 10 יותר מהמכשיר המקורי).

בתחילה המכשיר יימכר ברשת בסט מובייל במחיר של 249 שקלים ובהמשך יימכר המכשיר גם ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות נוספות. המכשיר יגיע בצבעים אדום, שחור, צהוב ואפור.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
נוקיה 3310 המחודש. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
אלטרנטיבה למי שמאס בסמארטפון/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה
  • 3310

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully