וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית האופנה של בנות ה-17 מג'וליס עשויה לשנות את הרגלי הקנייה שלנו

4.8.2017 / 9:48

האם בקרוב הרגלי הקניה שלנו ישתנו? בנות 17 מג'וליס עובדות על אפליקציה חדשה שתאפשר לנו לקבל חוות דעת על הבגדים שאנחנו רוכשים בעזרת סריקה מהירה

אתר רשמי

(בסרטון: ליאור נאור מראיין את בנות העמותה)

פאתנה טריף, מנכ"לית החברה, ולורה חג'לה, מנהלת המוצר, שתיהן בנות 17 וחניכות בעמותת יוניסטרים. הן נמצאות בימים אלו בשלבי הפיתוח האחרונים של אפליקצית האופנה relike, המאפשרת לשתף כל פריט אופנה ברשת החברתית באמצעות סריקה פשוטה של ברקוד בחנות, ולקבל חוות דעת על המוצר מחברים ובני משפחה.

טריף וחג'לה, תושבות היישוב הדרוזי ג'וליס המונה כ-7,000 תושבים, משתתפות בפעילות העמותה כבר שלוש שנים. במסגרת הפעילות הן הקימו קבוצה המונה 11 חברים - עשר בנות ובן אחד. לכל אחד מבני הנוער תפקיד: מנכ"ל, סמנכ"ל, מנהל שיווק, מנהל מוצר וכו' ואת בנות ובני הנוער מלווים אנשי עסקים, המשמשים כמנטורים. "כל אנשי העסקים שמבקרים אצלנו במרכז ושמספרים להם על האפליקציה שלנו, הם אומרים שזה מדהים ורעיון טוב ושזה יצליח כי בשוק אין דבר כזה", אמרה פאתנה טריף.

לדברי הבנות, הרעיון היה מתבקש והוא צמח מהאהבה שלהן לתחום. אם אהבת חולצה בחנות, אתה מצלם אותה ומעלה. החברים שלך ברשתות החברתיות לוחצים על התמונה וכולם יכולים לקבל מידע אודות החולצה כמו: מהיכן ניתן לרכוש, טווח מידות, צבעים וכו'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל אנשי העסקים שמבקרים אומרים שזה מדהים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"העמותה מכניסה יזמים צעירים, בני נוער שגרים בפריפריה שאין להם כל כך את ההזדמנות הזאת של להיות בענייניים ובמרכז העסקים וזה עוזר לנו המון לקחת את ההזדמנות, לממש אותה ולהמשיך הלאה. זה מתמשך ל-3 שנים ובכל שנה אנחנו מתמקדים בדבר אחר. שנה ראשונה חושבים על רעיון, שנה שניה תוכנית עסקית ובשנה האחרונה מוציאים את זה לפועל" אמרה לורה חג'לה, חניכה בעמותה. עמותת יוניסטרים פועלת במטרה להוביל לשינוי חברתי באמצעות מתן הזדמנות לבני נוער ולצעירים להקים חברות סטארט אפ ולהשתלבות בעולם העסקים. יוניסטרים הוקמה מתוך מטרה להעניק לנוער ולצעירים שגדלו בפריפריה החברתית והגאוגרפית את הכלים לקבוע את עתידם בעצמם, ולפרוץ את המסגרת בה הם גדלים, להצליח ברמה האישית בעולם היזמות והעסקים ובמקביל להוביל מיזמים קהילתיים במטרה להשפיע על העיר בה הם גדלו. יוניסטרים פועלת בחמישים יישובים ברחבי הארץ עם יותר מ-2,000 בני נוער מכלל המגזרים המלווים בהתנדבות על ידי יותר מ-3,000 אנשי עסקים, שמעבירים את הידע העסקי ממקור ראשון ומהווים עבורם מודל לחיקוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully