וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6,000 כדורי פיינטבול בדקה: רובוט הלחימה האמריקני נחשף

11.8.2017 / 8:00

כבר שנתיים שמעריצים ברחבי העולם ממתינים לקרב בין רובוט הקרב האמריקני למקבילו היפני. מדי כמה חודשים אנחנו זוכים לראות את התפתחות הרובוט אבל מתי נראה את הקרב עצמו?

כשנתיים לאחר שהחליטו להיפגש ולכתוש אחד את השני, רובוט המלחמה האמריקני מוכן ליריבו היפני. כל אחד משני לוחמי המתכת מתנשא לגובה של כחמישה מטרים וכל אחד מהם יילחם למען האומה חובבת הטכנולוגיה שבנתה אותו - ארה"ב vs יפן. האירוע החל באתגר שהציעה יצרנית הרובוטים האמריקנית MegaBots ביוטיוב. "לנו יש רובוט ענק, לכם יש רובוט ענק" - כך אמרו נציגי החברה הסרטון שזכה למענה שבוע לאחר מכן. החברה היפנית "סווידובאשי" נענתה לאתגר וקבעה כי תהיה מוכנה לקרב.

נראה שבניגוד לתגרה שקבעו לערוך חבר הפרלמנט הירדני, יחיא א-סעוד, וחבר הכנסת אורן חזן - צמד הרובוטים כן ייפגש בסופו של דבר ויספק למעריצים כמה רגעי הרס קסומים. הרובוט האמריקני מתנשא לגובה של כשישה מטרים ומשקלו 12 טונות. הוא מונע על ידי 430 כוחות סוס והוא חמוש בתותח כדורי צבע עוצמתי.

רובוט לחימה אמריקני. MegaBots, צילום מסך
בצבעי דגל ארה"ב./צילום מסך, MegaBots

בלבו של הרובוט יש תא טייס מוגן למפעיל אחד, המשמש כמרכז הפיקוד של הרובוט. בצורה הזו, האדם המתפעל את הרובוט יכול לשלוט על מהירותו, תזוזותיו וכוחו - באמצעות מערך כפתורים וג'ויסטיקים. הרובוט נראה קרבי במיוחד, והוא מצויד בזוג זחלים שמסוגלים לעקוף מכשולים רבים, אך לא תראו אותו נלחם בדאעש בקרוב.

מערכת הירי מסוגלת כרגע לשגר כדורי פיינטבול בלבד אך בקצב האש מרשים מאוד של כ-6000 כדורים בדקה. בסרטון האחרון של החברה ניתן לראות את הרובוט מתכונן לקרב אך לא מצליח לדייק במיוחד עם התותח. עם זאת, לא הייתם רוצים להיתקע מולו בפקק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רובוט לחימה אמריקני. MegaBots, צילום מסך
כמה זמן עוד נחכה לקרב?/צילום מסך, MegaBots
רובוט לחימה אמריקני. MegaBots, צילום מסך
תא הטייס./צילום מסך, MegaBots
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully