וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לנו? האימוג'ים החדשים הופכים לעצובים וקשים יותר לפיענוח

אילן גלר

8.8.2017 / 8:03

הרשימה כוללת תוספות מטופשות כמו קקי עצוב, פרצוף שיכור משעשע, פרצוף מחייך עם כובע מסיבה ופרצוף זועף עם סימני שאלה במקום עיניים או האותיות OK במקום עיניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קקי עצוב - יש אימוג'י עצוב ואומלל מזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון יוניקוד, האחראי לתקינה הבין-לאומית של כל סמלי האימוג'י, כבר החל בהכנת רשימת האימוג'ים החדשים שאותם יציג בשנת 2018. השלב הראשון בתהליך הוא יצירת רשימת מועמדים, המגובשת לפי הצעות של גולשים וחברות השותפות במיזם. מאוחר יותר השנה תגובש רשימה סופית של הצעות, שתהפוך בסופו של דבר לחלק בלתי נפרד ממקלדת הסמארטפון שלכם לקראת אמצע השנה הבאה.

אז אילו סמלי אימוג'י כוללת הרשימה בינתיים? בצד הרציני, תוכלו למצוא סמלים שונים הקשורים במושגים מדעיים כגון DNA, מבחנת ניסוי וחלוק מעבדה. יש מי שחשב גם על תוספות פרקטיות כגון גליל נייר טואלט (קשה להאמין אך עדיין אין אימוג'י כזה), נעלי הרים, וחיות כמו לאמה והיפופוטם. ברשימת המאכלים מככב פרי המנגו ועוגת שעועית מתוקה סינית, שלא חסרים לה מעריצים מתברר.

כמובן שכל הרצינות הזו היא לא מה שהפך את שפת האימוג'י לפופולרית כל כך ברחבי העולם, והרשימה כוללת גם תוספות מטופשות כמו קקי עצוב, פרצוף שיכור משעשע, פרצוף מחייך עם כובע מסיבה ופרצוף זועף עם סימני שאלה במקום עיניים או האותיות OK ועוד כמה שקשה מאוד לפענח את משמעותם. כאמור, כל אלו הם כרגע מועמדים בלבד והרשימה הסופית תתפרסם רק בעוד כמה חודשים.

[לרשימה המלאה - הקליקו כאן]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה זה בכלל אומר?!/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully