וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה סמארטפונים שווים עם מסך גדול עד 1,500 שקלים

8.8.2017 / 8:29

מכשירים עם מסך גדול לרוב עולים קצת יותר כי החומרה יקרה יותר והם דורשים סוללה גדולה יותר, אבל זה לא אומר שאין מציאות. קבלו שלוש המלצות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפשים פאבלט עד 1,500 שקלים? סיננו עבורכם את האפשרויות./מערכת וואלה!, צילום מסך

בעולם המובייל מכנים את התקופה הזו "עונת המלפפונים"; אנחנו אחרי ההשקות הגדולות של פברואר ולפני ההשקות של ספטמבר, אבל אם אינכם מעוניינים לחכות לראות אילו מכשירי דגל יקרים חדשים יושקו בקרוב, כי גם ככה לא תקנו אותם - קבלו המלצה לשלושה מכשירי ביניים, זולים יחסית, שיעשו את העבודה מבלי לגמגם. מכשירים עם מסך גדול לרוב עולים קצת יותר כי החומרה יקרה יותר והם דורשים סוללה גדולה יותר, אבל עם רפורמת הסלולר האחרונה והוזלה טבעית שמתרחשת במהלך השנה - קבלו שלושה פאבלטים ששווה לכם לשקול אם אתם מתכננים לרכוש סמארטפון חדש עם מסך גדול.

סמסונג גלקסי J7 Pro

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית תשיק בעוד כשבועיים את פאבלט הדגל החדש שלה, נוט 8, אבל סמארטפון ביניים עם מסך גדול שהושק לא מזמן על ידי החברה וגם שווה התייחסות הוא J7 Pro, שמצליח להפתיע לטובה לעומת סדרת ה-J הקודמת.

סמסונג מייצרת בעצמה את הפאנלים מסוג SuperAmoled, הנחשבים לאיכותיים מאוד ומספקים צבעים חיים ועזים בצורה מרשימה. J7 פרו הוא סמארטפון חדש עם פאנל SuperAmoled בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD. מדובר במכשיר ביניים שמגיע עם ערכת שבבים חדשה Exynos 7870 מבית סמסונג, לצד 3 גיגה זיכרון RAM.

המכשיר מצויד במצלמה אחורית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם מרשים של f/1.7 ומצלמה קדמית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9 ומבזק. החזית מעוצבת בדומה ל-A5 ולגלקסי S7; תמצאו שם כפתור בית עם חיישן טביעות אצבע.

גלקסי J7 פרו הוא מכשיר בן חודשיים בלבד ומגיע עם מערכת ההפעלה העדכנית, אנדרואיד 7.1. הוא תומך בתצוגת Always on של סמסונג ומחירו המומלץ לצרכן עומד על 1,399 שקלים.

שיאומי Mi5s פלוס

מכשירי היצרנית הסינית, שיאומי, זוכים לפופולריות בישראל מאז דגם רדמי נוט 4 המוצלח. לחברה לא מעט מכשירים המיובאים רשמית לישראל, ואחד עם מסך גדול ששווה לשים לב אליו (למרות שהוא לא בן למשפחת הפבלטים רדמי נוט), הוא Mi5s פלוס - הסמארטפון הוותיק בשלישייה הזו, שבחודש אוקטובר יחגוג שנה. הוא גם עדיין סמארטפון מתקדם מאוד, והמתקדם ביותר ברשימה הזו.

יש לו מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית Full HD עם פאנל מסוג IPS LCD. ראינו שסוני עושה שימוש מדהים בפאנל הזה אבל שיאומי מצליחה לסחוט ממנו תוצאות בינוניות יחסית. הסמארטפון מגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 821, הנחשבת לעדכנית מאוד (ואף מותקנת ב-LG G6) לצד 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון.

המכשיר מגיע עם מערך צילום כפול, הכולל שני חיישני 13 מגה פיקסל ומפתח צמצם f/2.0; מקדימה מצלמת 4 מגה פיקסל, עם פיקסלים מוגדלים של 2 מיקרון. מערכת ההפעלה מעט מיושנת - אנדרואיד 6.0, אך צפוי להתקבל עדכון לאנדרואיד 7.0 מתישהו במורד חייו של המכשיר.

מחירו של שיאומי Mi5s פלוס נע בין 1,300 שקלים ועד ל-1,900 שקלים, ובדיוק כמו במכשירים הקודמים של החברה, הוא נותן תמורה מצוינת לכסף אם אתם מחפשים מכשיר עם מפרט פרימיום בעלות של מכשיר ביניים.

נוביה M2

נוביה הוא מותג בת של היצרנית הסינית המוכרת, ZTE. המותג מיובא לישראל בצורה רשמית על ידי באג והוא אמור להתחרות בשיאומי וביצרניות הסיניות המספקות מכשירים זולים ואיכותיים. נוביה Z11 היה הצלחה מסחררת בכל מה שקשור לעלות-תועלת ועכשיו הגיע M2, שמנסה לעשות את אותו הדבר בדיוק.

M2 הוכרז במרץ השנה והחל להימכר ביוני, כך שגם הוא מכשיר יחסית חדש. הוא מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD ועם פאנל Amoled שגם הוא מספק צבעים חיים. מדובר בפאנל איכותי במיוחד עם ציפוי זכוכית גורילה 3 שנועד להגן עליו מפני נפילות ושריטות. בלב המכשיר פועם מעבד סנאפדרגון 625 לצד 4 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאיחסון עם חריץ הרחבה.

למכשיר מערך צילום אחורי כפול הכולל שני חיישנים של 13 מגה פיקסל, כשהראשון הוא מונוכרומטי (שחור-לבן) והשני צבעוני (RGB). המצלמה מרשימה על הנייר אך בפועל די מאכזבת, במיוחד בכל מה שקשור לחדות ולשמירה על הפרטים בתמונה. בשונה מבעבר המצלמה מצליחה להתמקד במהירות, גם על עצמים קרובים (בצילומי מאקרו). המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 המיושנת ולא ברור האם יזכה לעדכון תוכנה. הממשק הוא ייחודי למכשירי נוביה, אם כי הוא לא שונה מממשקים דומים של יצרניות סיניות. מחירו של המכשיר עומד על 1,399 שקלים ברשת החנויות באג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully