וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת הסיבים האופטיים: פרטנר מציעה גלישה ב-1,000 מגה תמורת מאה שקלים לחודש

9.8.2017 / 11:06

הערים בהן התשתית כבר קיימת: אור יהודה, ירושלים, כפר סבא, תל אביב, ראשון לציון, באר שבע, הוד השרון, פתח תקווה, רמת גן וראש העין. עד סוף שנה תגיע הרשת גם לגבעתיים, הרצליה, חדרה, חולון, נתניה, רמת השרון ועוד

ילדים גולשים באינטרנט באמצעות לפטופ. ShutterStock
גלישה מהירה יותר./ShutterStock

קבוצת פרטנר הודיעה הבוקר על השקת השלב המסחרי והאצת הפריסה של תשתית הסיבים האופטיים Partner Fiber, המגיעה כבר היום לעשרות אלפי משקי בית ברחבי הארץ. הסיבים מאפשרים גלישה במהירות של עד 1,000 מגה ובחודשים האחרונים הגבירה פרטנר באופן משמעותי את קצב הפריסה של הסיבים האופטיים בתשתיות קיימות בערים שונות.

רשת הסיבים האופטיים של פרטנר מאפשרת, כאמור, גלישה בקצב מהיר במיוחד עם תשתית מותאמת. התשתית תומכת בעשרות מכשירים מחוברים במקביל: טלוויזיה, מחשב, נגן מוזיקה, מוצרים חכמים ועוד.

רשת Partner Fiber כוללת אלפי קילומטרים של סיבים אופטיים, הפרוסים ברחבי הארץ. הסיבים של פרטנר עוברים בצירים מרכזיים, לאורך ולרוחב המדינה, עם נוכחות בערים: אור יהודה, ירושלים, כפר סבא, תל אביב, ראשון לציון, באר שבע, הוד השרון, פתח תקווה, רמת גן וראש העין. עד סוף שנה, תגיע הרשת ליישובים נוספים, בהם: גבעתיים, באר יעקב, גבעת שמואל, גני תקווה, הרצליה, חדרה, חולון, יבנה, נתניה ורמת השרון.

הפריסה מתבצעת בתשתית פסיבית עצמאית של פרטנר באזורי בנייה חדשה, ובאמצעות השחלת הסיבים של פרטנר בתשתית פסיבית קיימת, המאפשרת פריסה מהירה ללא צורך בחפירות מיותרות במקביל לתעלות קיימות. באתר החברה ניתן לבדוק האם השכונה שלכם מאפשרת חיבור לסיבים האופטיים של פרטנר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי שנה המחיר עולה./מערכת וואלה!, צילום מסך

לרגל השקת Partner Fiber, ייהנו המצטרפים בשלב זה לשירות, ממחיר מיוחד למשך שנה: גלישה במהירות של עד 1,000 מגה ב- 100 שקלים לחודש (ספק + תשתית סיבים). לאחר שנה, יוכלו להמשיך בחבילה זו במחיר המלא של 210 שקלים לחודש, או לבחור בחבילות אחרות, החל מ-99 שקלים לחודש לספק + תשתית סיבים.

כדי לתמוך בתשתית הסיבים חשפה פרטנר את הדור החדש של הנתבים הביתיים שיגיע לישראל בחודשים הקרובים, המאפשר חיבור הבית לגלישה בקצבי הורדה והעלאה של עד 1,000 מגה, WiFi עוצמתי לתמיכה בריבוי התקנים, הגנת סייבר כוללת על הבית, וחיבור לתשתית כפולה - לתשתית קווית של סיבים אופטיים או ADSL (בהתאם לתשתית הקיימת בבניין) ולרשת סלולרית LTE/LTE-A - לגיבוי אוטומטי שמאפשר חיבור רצוף ללא ניתוקים או תקלות. הנתב החדש מותאם לבית המחובר תמיד, מאפשר ניהול של בית חכם מרחוק, ומכיל יכולות אבחון וטיפול אוטומטי בתקלות רשת.

"האצת פריסת הסיבים שלנו ברחבי ישראל היא צעד משמעותי מאוד במסגרת הפיכתנו לקבוצת התקשורת המתקדמת בישראל", אמר אדם צ'זנוף, יו"ר קבוצת פרטנר. "לרשת הסלולר המהירה ביותר ולשירות הטלוויזיה החדשני ביותר, אנחנו מוסיפים היום את תשתית האינטרנט האיכותית בעולם". לדברי איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר תאפשר לנו להציע שירותי אינטרנט מהירים יותר בישראל ולהעביר באמצעותה גם שירותים מתקדמים נוספים, כמו שירותי טלוויזיה באיכות גבוהה במיוחד, כמקובל בעולם".

עוד אמר בנבנישתי כי "בימים אלו התחלנו בהתקנת פרטנר TV, שירות טלוויזיה על גבי האינטרנט עם ממשק פתוח, מתקדם ותומך 4K, באלפי בתים ברחבי הארץ, בהם גם כאלו המחוברים לאינטרנט באמצעות פרטנר פייבר. בשנה האחרונה השקנו את רשת ה-IoT Pro הראשונה בישראל המותאמת לעולמות האינטרנט של הדברים עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, הרחבנו את פריסת דור 4.5 (LTE-A), והתחלנו בהטמעת טכנולוגיית MIMO 4X4 להכפלת מהירות הגלישה על גבי הרשת".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully