וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה הזו כובשת את הרשת עם יד אחת והרבה הומור עצמי

אילן גלר

14.8.2017 / 0:05

לורן איבדה את ידה הימנית בתאונת קטנוע מצערת, והיא אינה מנסה להסתיר בשום דרך את הגדם בתמונותיה. כמעט כל תמונה שלורן מפרסמת מלווה במשפט מלא מודעות והומור עצמי

צילום מסך

לורן, בת ה-21 מסן דייגו, הפכה בשבועות האחרונים לכוכבת רשת בטוויטר ובאינסטגרם, בעיקר בזכות הפרופיל שלה באפליקציית ההיכרויות טינדר. כמעט כל צילום שהיא מפרסמת זוכה לאלפי לייקים ושיתופים ומעריציה הרבים מעודדים אותה להמשיך ולפרסם תמונות שלה ללא צנזורה.

לורן איבדה את ידה הימנית בתאונת קטנוע מצערת, והיא אינה מנסה להסתיר בשום דרך את הגדם בתמונותיה. כמעט כל תמונה שלורן מפרסמת מלווה במשפט מלא מודעות והומור עצמי, והצילומים עצמם חושפניים למדי; היא לעולם לא מכסה את ידה הקטועה ותמיד מחייכת מעליה.

אבל לדבריה, זה לא היה כך מהיום הראשון. "במשך זמן מה, ממש לא הייתי בסדר עם בדיחות בנושא אבל אז התחלתי לספר בדיחות לאנשים וזה עזר", מספרת לורן. "אף פעם לא ממש טרחתי להסתיר את הגדם. אנשים לא נתקלים במראה כזה לעתים קרובות, ולכן אנשים שסובלים גם מנכות כתבו לי הודעות אישיות וסיפרו לי שזה ממש עוזר להם".

את פרופיל הטינדר שלה פתחה לורן כסוג של בדיחה, או לפחות כדי לגלות איך העולם מתמודד איתה, אך הוא זוכה לפופולריות אדירה וכנראה שכבר מזמן נגמר הניסוי מבחינתה של לורן. ואם הייתם צריכים דוגמה נוספת להומור שלה, כך מתארת לורן את עצמה בפרופיל: "פנים 10/10, גוף 9/10, אישיות 20/10, ידיים 1/2".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully