וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הסודי: כך תגבירו את עוצמת הווליום המקסימלית באייפון

14.8.2017 / 8:53

אם גם אתם הייתם מעוניינים בעוצמת שמע גבוהה יותר באייפון, למרות שאתם על המקסימום, כדאי שתכירו את הפיצ'ר המגניב הזה - רק שימו לב שזה מגביר גם את צלילי המקשים. ניסינו, זה עובד

אייפון. ShutterStock
מתברר שהווליום מגיע ל-11!/ShutterStock

אחת הבעיות ממנה סובלים משתמשי אייפון רבים, הנהנים להאזין באמצעותו למוזיקה, היא הווליום הנמוך יחסית הבוקע מהמכשיר בעת האזנה, צפייה בסרט וכו'. אמנם באייפון 7 ובאייפון 7 פלוס עוצמת הווליום שופרה משמעותית, הודות לרמקולים הסטריאופונים, אך רצה הגורל ומרבית המשתמשים לא מחליפים אייפון בכל שנה - בעיקר אם המכשיר שברשותם עדיין תקין.

אם אתם עדיין לא משתמשים באייפון 7, קבלו טריק פשוט שהתגלה לאחרונה ומאפשר להגביר את עוצמת הווליום הקיימת, מעט מעל ברירת המחדל שהמכשיר מציע. לא צריך ידע נרחב בנבכי מערכת ההפעלה iOS, וכמה לחיצות במקומות הנכונים יובילו אתכם לעולם של מוזיקה בעוצמה חזקה יותר.

ראשית, היכנסו לאפליקציית ההגדרות באייפון ושם נווטו לשורת "מוזיקה" המעוטרת באייקון של תו נגינה, בדיוק כפי שמופיע במסך הבית. חשפו בתפריט את סעיף EQ (אקולייזר) והפעילו פיצ'ר בשם Late Night מבין כל הפיצ'רים האפשריים. איך זה עובד? הפיצ'ר מפזר את עוצמת הבס לרמה הגבוהה ביותר, כך שנוצרת למעשה אשליה של ווליום מוגבר.

אבל רגע לפני שאתם מפעילים את אפליקציית המוזיקה, שימו לב - הפיצ'ר הזה מגביר כל צליל הבוקע מהאייפון, לרבות צלילי הקלדה, צליל נעילה, רינגטון ועוד כך שמומלץ לכוון מחדש את עוצמת הצלילים האלה כדי להתאים אותם לרמה הקודמת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה קליקים והעוצמה משתדרגת פלאים. לנו זה עבד./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully