וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה 8 הושק: הסמארטפון החזק והמשוכלל ביותר של החברה עד היום

17.8.2017 / 9:22

המכשיר העוצמתי מגיע עם ערכת שבב סנאפדרגון 835 העדכנית ביותר של קוולקום לצד 4 גיגה זיכרון RAM, מערך צילום כפול בשיתוף עם ענקית האופטיקה הגרמנית "קרל זייס", מסך איכותי במיוחד ועוד

יצרנית הסלולר הפינית, נוקיה, אמנם ירדה מגדולתה מאז שנות האלפיים אבל בשנה האחרונה היא עושה קאמבק יפה עם סדרת סמארטפונים חדשה המיועדת לכל קטגוריות המחיר. אחרי שהשיקה בתחילת השנה את המכשירים נוקיה 3, נוקיה 5 ונוקיה 6, השיקה החברה אמש בלונדון את מכשיר הדגל החדש, נוקיה 8 - מכשיר עוצמתי שנותן פייט לכל מכשירי הדגל של היצרניות הגדולות.

המכשיר העוצמתי מגיע עם ערכת שבב סנאפדרגון 835 העדכנית ביותר של קוולקום לצד 4 גיגה זיכרון RAM - שילוב עוצמתי שניתן למצוא במכשירי הדגל המתקדמים ביותר. כוח העיבוד הזה מספיק לכל שימוש ממוצע ואינטנסיבי ואין שילוב של אפליקציות שיגרמו לו לגמגם.

יש לו מסך 5.3 אינץ' מסוג IPS LCD ברזולוציה QHD עם ציפוי מגן מסך גורילה 5 ומערך צילום כפול בגבו: שתי עדשות של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ומצלמה קדמית גם של 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. למכשיר 64 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון מיקרו SD והוא מצויד בסוללת 3,090 מיליאמפר-שעה.

נוקיה 8. צילום מסך
מערך צילום כפול בשיתוף עם מותג האופטיקה הגרמני "קרל זייס"./צילום מסך

בדומה לשיתוף הפעולה של יצרנית הסלולר הסינית וואווי עם מותג הצילום לייקה, במכשיריה הדגל שלה, את מערך הצילום של נוקיה 8 פיתחה החברה בשיתוף פעולה עם ענקית האופטיקה הגרמנית "קרל זייס". לדברי נוקיה, מדובר במערך צילום מתקדם והממשק מאפשר שידור לייב במקביל של שתי המצלמות - הקדמית והאחורית.

נוקיה 8 מגיע עם מערכת ההפעלה העדכנית אנדרואיד 7.1.1 נוגט בהתקנה נקייה והוא חסין מפני רטיבות ואבק בתקן נמוך יחסית של IP54, אבל עדיין יותר ממכשירים אחרים שאינם עמידים בכלל בפני רטיבות. הוא מגיע עם חיבור USB מסוג C המאפשר טכנולוגיית טעינה מהירה Quick Charge 3.0 של קוולקום ועל הנייר מדובר במפרט עוצמתי מאוד שמסוגל לתת פייט גם לאייפון ולגלקסי.

המכשירים החדשים של נוקיה מיוצרים על ידי HMD הסינית, שהשתלטה על הפעילות של נוקיה אך שמרה על המותג המוכר. מחירו באירופה צפוי לעמוד על 599 אירו (כ-2,550 שקלים) והוא ישווק בארץ על ידי יורוקום, הנציגה הרשמית של נוקיה בישראל. החברה טרם מסרה מה יהיה מחירו המומלץ לצרכן בישראל ומתי הוא יושק פה באופן רשמי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נוקיה 8. צילום מסך
גם נראה טוב וגם מפרט עוצמתי במיוחד./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוליים העליונים והתחתונים לא כווצו בהתאם לטרנד של השנה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully