וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא גינס: מסיבת הרובוטים הגדולה בהיסטוריה

אילן גלר

22.8.2017 / 8:09

הרובוטים, מדגם Dobi, נראים אומנם מוכנים להשתלט על העולם, אך למעשה הם חסרי כל יכולת פעולה עצמאית ובמהלך הריקוד המתואם נשלטו על ידי מחשב פיקוד חיצוני

חברת האלקטרוניקה הסינית WL Tech שברה לאחרונה שיא גינס יוצא דופן ודי-מיותר - מסיבת הרובוטים הגדולה ביותר בהיסטוריה. אנשי החברה העמידו לא פחות מ-1,069 רובוטים קטנים בכיכר מרכזית בעיר גואנגג'ואו, ואלו רקדו יחדיו בתיאום מושלם לצלילי מוזיקת רוק כבד שהושמעה במהלך אירוע שבירת השיא.

הרובוטים, מדגם Dobi, נראים אומנם מוכנים להשתלט על העולם, אך למעשה הם חסרי כל יכולת פעולה עצמאית ובמהלך הריקוד המתואם נשלטו על ידי מחשב פיקוד חיצוני. פרט לריקוד, הרובוטים האלה מסוגלים להדגים גם תרגילי אגרוף וקונג-פו שונים. כמה מהם אומנם התמוטטו ונפלו במהלך הריקוד, אך נציג ספר השיאים של גינס שנכחו במקום החליט בכל זאת להעניק לחבורה את תואר ריקוד הרובוטים המתואם הגדול ביותר עד היום.

נבחרת הריקוד של WL Tech הצליחה להביס חברה סינית אחרת, בשם Every Wing, שהחזיקה את השיא עד כה עם ריקוד מתואם של 1,007 רובוטים. בקצב הזה, כנראה שבספר השיאים של גינס יידרשו לעדכן את השיא בכל שנה, שכן אין כל ספק כי ברגעים אלו ממש נערכות חברות נוספות למפגן ריקוד גדול, מרשים ומיותר עוד יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

שיא גינס רובוטים רוקדים. צילום מסך
אנחנו כנראה נראה את השיא הזה נשבר לעתים קרובות, עד שהרובוטים ינצחו./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully