וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למומחים בלבד: אפל החביאה הצעת עבודה באתר שלה

21.8.2017 / 9:24

לא צריך להיות מתכנת-על כדי להגיע לעמוד הזה אבל אין ספק שמדובר בדרך מקורית לפנות לקהל היעד, מבלי לעבור דרך מודעות דרושים בנאליות

מנכ"ל אפל טים קוק באירוע השקת אייפון 7, סן פרנסיסקו. 7 בספטמבר 2016. AP
כמה עוד הצעות עבודה סודיות יש באתר? טים קוק, מנכ"ל אפל./AP

סיימתם בהצלחה את לימודי התכנות? ברכות, אתם כבר בדרך לאחת המשרות הנחשקות בעולם באחת החברות המצליחות בעולם - אפל. אבל רגע לפני שאתם עושים רילוקיישן, צריך לעבור מבחן סודי קטן ולהגיע לעמוד נסתר באתר שלה.

את הדף הנסתר גילה במקרה עורך באתר הטכנולוגיה הפופולרי, ZDNet, שיש לו מושג או שניים בתכנות. העמוד כבר הוסר מהאוויר, ייתכן שבשל הפרסום שלו או בשל הפניות הרבות שאפל קיבלה. למעשה, אנחנו כמעט בטוחים שאפל מחביאה עוד חידות כאלה בדף הבית שלה - שרק מחכים שיגלו אותן.

הדף הנסתר, שהיה זמין בכתובת http://us-west-1.blobstore.apple.com בירך את המשתמשים על שהצליחו להגיע עד הלום וכן סיפק מעט פרטים על המשרה הנחשקת: "מהנדס מוכשר שיודע לפתח רכיבי תשתית שישמשו במערכות של אפל". לא ברור בדיוק לאיזה רכיב התכוונה אפל, אולם כמה שורות לאחר מכן כתבה כי: "אלו יתעסקו על מיליוני בייטים של מידע וכוננים קשיחים".

לא היה צריך להיות מתכנת-על כדי להגיע לעמוד הזה אבל אין ספק שמדובר בדרך מקורית לפנות לקהל היעד, מבלי לעבור דרך מודעות דרושים בנאליות. סט הכישורים הנדרש להגיע לעמוד הגיוס הסודי כנראה מספיק כדי לעבור את השלב הראשון ולהגיש מועמדות למשרה שעדיין לא נחשפה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully