וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג אוספת חזרה סוללות של גלקסי נוט 4 בשל המתחממות יתר

25.8.2017 / 8:49

איסוף הסוללות מתקיים רק בארה"ב, ורק במכשירים חלופיים של ספקית הסלולר AT&T, שעברו שיפוץ על-ידי גורם חיצוני שאינו קשור לסמסונג. עם זאת, החברה לא לוקחת סיכונים אחרי פרשת נוט 7 המתפוצץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעם זו לא אשמתה של סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך

יחידת הבטיחות של היצרנית הדרום קוריאנית הזמינה כמות גדולה של סוללות למכשיר גלקסי נוט 4, שהושק לפני כשלוש שנים, בשל תלונות כי הסוללות הקיימות במכשירי נוט 4 מתחממות יתר על המידה. אמנם אלו עדיין לא עלו באש וגרמו לנזקים כמו במכשיר גלקסי נוט 7, אך סמסונג לא לוקחת סיכונים מיותרים ועושה הכול כדי להימנע מפרשה נוספת שתזכיר אפילו במעט את הפארסה של שנה שעברה.

חשוב לציין כי בניגוד לפרשת נוט 7 המתפוצץ, בו הסוללות התחממו יתר על המידה בשל כשל בעיצוב בית הסוללה, סמסונג לא אשמה הפעם: מדובר במכשירים חלופיים של ספקית הסלולר AT&T המיועדים ללקוחותיה, כשאלו עברו שיפוץ על-ידי גורם חיצוני שאינו קשור לסמסונג. עוד נוסיף כי הסוללות המדוברות והמיועדות להחלפה אינן סוללות מקוריות של סמסונג עצמה וחלקן אף מזוייפות, לפי הדיווחים.

ההחלטה הזו התקבלה כמה ימים בלבד לפני השקת גלקסי נוט 8, ולמרות שסמסונג מקווה לשים מאחוריה את המוניטין השלילי שיצא לסדרת המכשירים בעקבות הפרשה בשנה שעברה, אין ספק שפרסום כזה עלול להציג שוב את הפאבלטים של החברה כלא בטיחותיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully