וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר הכי מיותר בווטסאפ זכה לשדרוג; עדיין מיותר לחלוטין

24.8.2017 / 7:37

בעדכון הבטא האחרון של אפליקציית המסרים הפופולרית נוספה אפשרות לכתוב סטטוסים על גבי רקע צבעוני, בדיוק כמו האפשרות שפייסבוק הוסיפה לפני כמה חודשים

בשלוש השנים שחלפו מאז פייסבוק רכשה את אפליקציית המסרים הפופולרית, ווטסאפ, לא הרגשנו יותר מדי את המגף של הרשת החברתית בחיינו אבל בפיצ'ר אחד נראה שפייסבוק מתעקשת להמשיך ולעצבן את המשתמשים, בדיוק כמו שהיא עושה בפיד עצמו - הסטטוס/סטורי.

הנוסחה פשוטה: לוקחים פיצ'ר מעצבן שכבר קיים, משכפלים אותו בפלטפורמה אחרת ואז מוסיפים לו אפשרות חדשה שהופכת אותו למרגיז עוד יותר. בעדכון הבטא האחרון של האפליקציה, שיגיע כנראה בעוד כמה חודשים לכלל המשתמשים, הוסיפה ווטסאפ אפשרות לכתוב סטטוסים על גבי רקע צבעוני.

האפשרות החדשה מצטרפת לאפשרות לפרסם קטעי וידאו ותמונות בסטטוס האישי; היא נראית דומה מאוד לאפשרות שפייסבוק עצמה הוסיפה לפיד לפני כמה חודשים. בנוסף לרקע הצבעוני, המשתמשים רשאים לשנות את גופן הטקסט וכן להוסיף היפר קישורים בגוף הטקסט עצמו.

למרות שנראה שפיצ'ר הסטטוס (סטורי) בווטסאפ לא צובר מעריצים רבים מדי, כנראה שפייסבוק יודעת מה היא עושה - אמנם זה לא כל כך מורגש בישראל אבל לאחרונה דיווחה פייסבוק כי לפיצ'ר כ-250 מיליון משתמשים יומיים, שזה כרבע מכלל משתמשי אפליקציית המסרים בעולם, ויותר מכלל המשתמשים בסנאפצ'ט המתחרה.

בעדכון אחר שכבר זמין לכל משתמשי אייפון, הוסיפה ווטסאפ אפשרות לבצע שינויים בטקסט בעת שיחה (מודגש, נטוי וקו חוצה) ישירות מתפריט ההעתק/הדבק. נציין כי עד עתה המשתמשים היו חייבים להוסיף כוכביות וקו תחתון לפני ואחרי הטקסט - מה שהיה מעיק במידה מסוימת ופוגע בחוויית השימוש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטטוסים צבעוניים גם בווטסאפ./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully