וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם הגיימינג המקצועי הראשון בישראל ייפתח בשבוע הבא

27.8.2017 / 10:00

מתחם HYPE ייפתח בתל אביב בהשקעה של יותר משני מיליון שקלים ואמור להיות בית חדש לקהילת הגיימינג הישראלית. יהיו בו כ-50 מחשבי גיימינג עוצמתיים ומתחמים שונים

HYPE מרכז הגיימינג הישראלי. מיכאל שוסטין,
"לחבר בין התשוקה העזה של גיימרים לשחק בעולם שלהם לבין הצורך האנושי באינטראקציה חברתית"./מיכאל שוסטין

בשנים האחרונות מתגבשת בישראל קהילת גיימינג לא קטנה. גיימרים מוגדרים כמי שמשחק לפחות שלוש שעות בשבוע במחשב או בקונסולה (לא כולל בסמארטפון או בטאבלט), והקהילה הזו מורכבת בעיקר מצעירים בני 16 עד 24; עבור רבים מהם, הגיימינג הוא תחביב הפנאי המרכזי בחייהם.

עבורם הוקם מתחם הגיימינג הראשון בישראל, HYPE, המבקש (לדברי החברה) "לחבר בין התשוקה העזה של גיימרים לשחק בעולם שלהם לבין הצורך האנושי באינטראקציה חברתית". המיזם, שנחשב לראשון מסוגו בישראל, מבוסס על תעשיית מתחמי גיימינג שזוכה לפופולריות במדינות רבות ובעיקר במזרח הרחוק.

HYPE מרכז הגיימינג הישראלי. מיכאל שוסטין,
המתחם יציע מוצרי קצה מתחום הגיימינג לרכישה./מיכאל שוסטין

מאחורי מתחם HYPE עומד איש העסקים, עומר גרוס, שחבר לשני היזמים עידו ברוש, ויואב סוכן - אנשי מפתח בתחום הגיימינג והספורט אלקטרוני בישראל וחברי ועד העמותה לגיימינג תחרותי המקדמת את הענף בארץ. "הגיימינג הוא לא עוד קהילה מצומצמת של גיימרים מקצועיים כי אם תופעה רחבה ששותפים לה רבים מהאוכלוסייה, בכל קשת הגילים, מחובבי משחקי מחשב ועד לשחקנים מיומנים. מתחם HYPE יהווה ערוץ בילוי נוסף - חברתי, קבוצתי, תחרותי ומודרני - לכל מאות אלפי השחקנים שעד היום שיחקו בבית להנאתם", אמר גרוס.

המתחם מתפרש על שטח של כ-300 מ"ר, והוא כולל כ-50 מחשבי גיימינג עוצמתיים ממותגי ROG, טרקלין קונסולות XBOX, מתחם VIP שקוף אטום לרעש הכולל 12 עמדות מחשב לאירועים ולתחרויות, סטודיו לצילום והפקות יוטיוב וסטרימינג בחסות Logitech. במסגרת שיתוף פעולה עם בזק בינלאומי, ירושת המתחם כלו בתקשורת ייעודית ברוחב הפס המהיר ביותר, מה שיאפשר חווית משחק שלא קיימת עבור המשתמש הביתי. בנוסף, יציע המתחם מוצרי קצה מתחום הגיימינג לרכישה, ובר מזון ושתייה קלה.

המתחם יקיים על בסיס קבוע פעילויות חברתיות, תחרויות גיימינג ויארח טורנירים רשמיים בכל הרמות ולכל השחקנים, בשיתוף חברות המשחקים והעמותה לגיימינג תחרותי בישראל. מתחם HYPE ממוקם בקומת הכניסה של בית קלקא ברחוב מנחם בגין 124, בתל אביב. הוא ייפתח לקהל הרחב בתאריך 30 באוגוסט והתשלום יהיה על בסיס שעת שימוש בעמדה; המחיר השעתי הממוצע עומד על 30 שקלים לשעה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
HYPE מרכז הגיימינג הישראלי. מיכאל שוסטין,
מימין לשמאל: המייסדים - עידו ברוש, עומר גרוס ויואב סוכן./מיכאל שוסטין
HYPE מרכז הגיימינג הישראלי. מיכאל שוסטין,
המתחם מתפרש על שטח של כ-300 מ"ר, והוא כולל כ-50 מחשבי גיימינג עוצמתיים./מיכאל שוסטין
HYPE מרכז הגיימינג הישראלי. מיכאל שוסטין,
HYPE מרכז הגיימינג הישראלי/מיכאל שוסטין
HYPE מרכז הגיימינג הישראלי. מיכאל שוסטין,
HYPE מרכז הגיימינג הישראלי/מיכאל שוסטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully