וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע ההנחות באליאקספרס: אלה הדילים הכי משתלמים שמצאנו

30.8.2017 / 9:31

על הנייר ימי המכירות האלה מאוד מלהיבים, אך בפועל רבים מהמבצעים כלל לא משתלמים או משתלמים במידה מועטה. קשה למצוא את הדילים הטובים מבין כל ההצעות - אלו הגאדג'טים שבכל זאת אהבנו

קניות ברשת. ShutterStock
לא קל למצוא דילים שווים באמת, אבל הצלחנו לאתר כמה מוצרים שווים בהנחה אמיתית./ShutterStock

אחרי שחזינו בנתוני המכירות הגבוהים, על גבול ההיסטריה ההמונית, ביום הרווקים הסיני, "יום שישי השחור" או "יום שני סייבר", קל להבין מדוע ענקי קמעונאות מקוונים אוהבים לעשות ימי מבצעים מרוכזים. השבוע הודיעו דואר ישראל ואתר אליאקספרס על שיתוף פעולה מיוחד ללקוחות הישראלים, המאפשר לקבל הנחות משמעותיות, מבצעים, החזרים ומשלוחי אקספרס במהלך שבוע הקניות הסיני Brands Shopping Week.

לפי הודעת שתי החברות, במסגרת המבצע כמאה מותגים איכותיים הנמכרים ביותר בסין ימכרו עשרות אלפי מוצרים בהנחות ענק, של עד 70 אחוזים. ברשימה ניתן למצוא סמארטפונים, טלוויזיות, מחשבים ניידים, ביגוד, תכשיטים ועוד.

שבוע המותגים החל ביום שני ויימשך עד יום שישי (1 בספטמבר). על הנייר ימי המכירות האלה מאוד מלהיבים, אך בפועל רבים מהמבצעים כלל לא משתלמים או משתלמים במידה מועטה שאינה מצדיקה רכישה אימפולסיבית. קשה למצוא את הדילים הטובים מבין כל ההצעות, רובן כאמור לא אטרקטיביות במיוחד אבל הצלחנו לאתר כמה מבצעים שווים ששווה לכם לשקול.

מצלמת אקסטרים של שיאומי

מצלמת האקסטרים של שיאומי נמכרת בישראל במחיר של 999 שקלים, ובאליאקספרס תוכלו למצוא אותה ב-194 דולרים (כ-693 שקלים). זו מצלמת 12 מגה פיקסל עם חיישן של סוני המסוגלת לצלם ברזולוציה מקסימלית של 4K ומגיעה עם עדשה רחבה בזווית של 155 מעלות. מדובר בחסכון של כ-200 שקלים לעומת המחיר בארץ ולפי אליאקספרס, הגרסה הנמכרת היא הבינלאומית. המצלמה של שיאומי נותנת תמורה טובה לכסף וביחס למחיר משתלמת מאוד לעומת מה שמציעה המתחרה GoPro.

[לעמוד המכירה]

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואווי הונור 9

המותג הצעיר של וואווי, "הונור", לא נמכר בישראל רשמית וחבל, כי המכשירים של המותג מציעים מפרט כמעט זהה לאלה המוכרים לנו מבית וואווי במחירים נמוכים משמעותית. הונור 9 שהושק לפני כחודש מציע מפרט זהה לזה של וואווי P10, לרבות מערך הצילום האחורי הכפול, אך ללא המיתוג של מותג הצילום "לייקה". יש לו מצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל, הוא מגיע עם ערכת השבבים Kirin 960, מסך ברזולוציית Full HD בגודל 5.15 אינץ', 4 גיגה זיכרון RAM, קורא טביעות אצבע בחלקו הקדמי וגימור מטאלי. המכשיר תומך בצורה מלאה בתדרים בישראל לרבות הדור הרביעי. הוא נמכר במחיר התחלתי של 366 דולרים לצבע הכסוף, אחרי הוספת המע"מ, מחירו בישראל יוצא 1,527 שקלים.

[לעמוד המכירה]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסך חכם לרכב

מכוניות חדשות רבות מצוידות עם מסך מגע מובנה, המסייע לשלוט בפעולות שונות ברכב בצורה נוחה. באליאקספרס מוכרים פתרון יצירתי לבעלי רכב שאין להם מסך חכם - מסך חיצוני המוצב בנוחות על הדשבורד. זה טאבלט, עם מסך בגודל 7 אינץ', מבוסס אנדרואיד וממשק מותאם לרכב, המציג אייקונים גדולים. תוכלו להוריד אליו גם Waze ולנווט דרכו, לחבר אותו למערכת הבלוטות', להחליף תחנות ברדיו ועוד. למכשיר קישורית סלולר, מה שאומר שתוכלו להכניס אליו סים ולהתחבר ישירות לרשת האינטרנט. הטאבלט הייחודי כולל מצלמה המתעדת את הדרך ומגיע עם מצלמת רוורס, אותה תצטרכו להתקין בעזרת איש מקצוע. מחירו של הטאבלט עומד על 495 שקלים אחרי מע"מ.

[לעמוד המכירה]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצלמת פיתוח מיידי

מי שזוכר סרטים משנות השמונים בוודאי מכיר את מצלמות הפיתוח המיידי, שהחלו להימכר בצורה מסחרית אי-שם בשנת 1948, והציעו שירות מהפכני - תמונה מפותחת רגע אחרי הצילום. היום זה נראה לנו מובן מאליו שנוכל לדעת מה צילמנו אבל אז כל לחיצה על הצמצם הייתה הימור. את המצלמות הללו אנחנו מכירים תחת המותגים פולארויד או אינסטקס. בשנים האחרונות הפכו המצלמות הללו, בגרסתן ההיפסטרית, לפופולריות והן ממשיכות להימכר כגאדג'ט למרות שמצלמת הסמארטפון שלנו טובה בהרבה ונוחה לשימוש פי כמה. אם גם אתם רוצים פיסת רטרו מנצחת, תוכלו לקנות את המצלמה של פוג'יפילם, Instax Mini 8, תמורת 56 דולרים, כלומר 200 שקלים. זה זול ב-70 שקלים מחנויות בישראל וניתן לחסוך גם ברכישת חבילה הכוללת 50 ניירות צילום ב-103 דולרים. שימו לב שאם אתם מזמינים את המצלמה יחד עם הניירות, הסכום הזה מצטרף למע"מ לכן מומלץ לרכוש את הנייר היקר בנפרד.

[לעמוד המכירה]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ZTE נוביה Z17

נוביה היא חברת בת של ZTE, ענקית סלולר סינית ואחת היצרניות הגדולות בעולם. הנוביה מצויד בערכת השבבים העדכנית ביותר, סנאפדרגון 835, מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, זיכרון RAM בנפח 6 גיגה, נפח אחסון של 64 גיגה ומערך צילום אחורי כפול, הכולל חיישן מונוכרומי (שחור-לבן) של 23 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 וחיישן צבעוני של 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה האחרונה וסוללה בקיבולת 3,200 מיליאמפר-שעה. על הנייר מדובר באחד המכשירים החזקים ביותר שניתן למצוא כיום ועוד יותר הופתענו מהמחיר שלו - 1725 שקלים. אם אתם מחפשים סמארטפון מתקדם שמגיע עם מפרט עדכני מדובר בקניה משתלמת. רק חשוב לזכור כי המכשיר מגיע ללא אחריות.

[לעמוד המכירה]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully