וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחתם לזהות את השינוי הכי משמעותי שיוטיוב עשתה בלוגו שלה?

31.8.2017 / 9:07

בעשור האחרון לא עבר אתר הווידאו הפופולרי שינויים רבים מדי. כעת מציעה יוטיוב כמה שדרוגים באפליקציות אבל בעיקר שינוי עיצובי הכולל רקע שחור ולוגו חדש

ליוטיוב 1.5 מיליארד משתמשים רשומים מדי חודש, הצורכים בממוצע שעה אחת של וידאו כל אחד. לאחר כעשור במהלכו הוא עבר שינויים קטנים בלבד בעיצוב ובממשק התפעול של הסרטונים, חושפת החברה כעת את מתיחת הפנים המשמעותית הראשונה בתולדות האתר מבית גוגל.

העדכון העיצובי המשמעותי ביותר הוא קודם כל של הלוגו. סמל החברה השתנה, למקרה שלא שמתם לב, וכעת הועבר הרקע האדום מהמילה Tube לתחילת הלוגו והפך למלבן בתוכו משולש המדמה כפתור ניגון סרטון (Play Button). לדברי החברה, במקרים מסויימים יוצג הלוגו גם ללא הרקע האדום, בהתאם לגודל וסוג המסך.

מלבד עיצוב הלוגו, נוספו עוד כמה שינויים מהותיים שללא ספק יקלו על הגולשים המבלים שעות רבות באתר:
1. התווספה אופציה לשנות את כל רקע האתר מלבן לשחור, מה שאמור להקל על העיניים בצפייה ממושכת. ניתן להגיע למתג הרלוונטי, שמחליף בין המצבים, בלחיצה על תמונת המשתמש שלכם בראש העמוד.
2. בנוסף התווספה האפשרות באפליקציה להריץ את הסרטון קדימה 10 שניות בלחיצה על אחד מצדדיו של המסך בעת שהוא מנגן.
3 באפליקציה ניתן גם להחליק את המסך לצדדים על מנת לעבור בין סרטונים, להחליק מעלה על מנת לצפות בסרטונים מומלצים וכפי שקיים כבר היום, להחליק את הסרטון למטה כדי שימשיך לנגן ברקע.

החידושים הללו מצטרפים להכרזה הקודמת של יוטיוב על פורמט חדש בשם VR180, שיאפשר יצירה פשוטה של סרטונים בזווית של 180 מעלות. סרטי VR180 ניתן לצלם באמצעות מערך עדשות כפול, מהסוג שכבר זמין במכשירי סמארטפון רבים כמו וואוי P9 ו-P10, אייפון 7 פלוס, LG G6, גלקסי נוט 8 ועוד. בגוגל מקווים כי בדרך זו יהפכו סרטוני מציאות מדומה לברירת מחדל, ויוצרים רבים, מקצוענים וחובבים, יאמצו את הפורמט.

עוד הוסיפה יוטיוב התאמה אוטומטית של סרטונים, לא משנה אם הסרטונים צולמו ביחס 16:9, 4:3, לרוחב או לאורך - הסרטונים יתאימו את עצמם לגודל האידיאלי לצפייה באפליקציה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הלוגו הישן והחדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully