וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף-סוף מישהו השיק סמארטפון עם מסך קטן ומפרט מתקדם

סוני חשפה שלושה סמארטפונים חדשים בברלין; אחרי כמה שנים, שמסכים גדולים שלטו בשוק, סוף סוף הושק מכשיר עם מפרט מתקדם - סנאפדרגון 835, אנדרואיד 8, גורילה 5, מצלמת 19 מגה פיקסל - ומסך 4.6 אינץ' קומפקטי

צלמים זמניים מורשים

ענקית הטכנולוגיה היפנית סוני הכריזה במסיבת העיתונאים שלה בברלין, יום לפני פתיחת תערוכת האלקטרוניקה הגדולה IFA על שלושה סמארטפונים חדשים, המתווספים לארבעה שהיא הכריזה עליהם בתערוכת המובייל של ברצלונה מוקדם יותר השנה.

עוד חשפה סוני טכנולוגיה חדשה, שלטענתה מהווה פריצת דרך בתחום הצילום בסמראטפון. הטכנולוגיה הזו מאפשרת סריקה מהירה וקלה של אובייקטים מצולמים בתלת-ממד. כלומר סריקה באורך דקה של תמונות דו ממדיות תהפוך אותן לתלת-ממדיות. את הצילומים ניתן יהיה לשתף באמצעות סטיקרים בתלת-ממד או להדפיס במדפסת תלת-ממד.

סוני Xperia xz1 compact. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
סוני אקספריה xz1 compact - מסך קטן, מפרט מרשים, מחיר לא הכי מתאים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

שלושה סמארטפונים חדשים

סוני אקספריה XZ1 מצויד במסך 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD לעומת אחיו הצעיר, ה-XZ1 Compact, שמגיע עם מסך 4.6 אינץ' ברזולוציית HD בלבד. לשניהם ציפוי זכוכית גורילה 5 המשפר את העמידות של המסך בפני מכות ושריטות. שניהם מצוידים בערכת השבבים העדכנית סנאפדרגון 835 של קוולקום והם המכשירים הראשונים שהוכרזו בעולם עם מערכת ההפעלה העדכנית ביותר, אנדרואיד 8.0 אוריאו.

בגב המכשירים שילבה סוני את מצלמת ה-Motion Eye בדומה למכשיר הדגל אקספריה XZ פרימיום, ובאמצעות חיישן 19 מגה פיקסל היא מסוגלת לצלם וידאו בהילוך איטי של 960 פריימים בשנייה. ל-XZ1 מצלמת סלפי של 13 מגה פיקסל ול-XZ1 Compact מצלמת סלפי של 8 מגה פיקסל בלבד עם עדשה רחבה של 120 מעלות. המכשירים עמידים למים ואבק בתקן IP68 או IP65 תלוי במדינה בה הם ימכרו. מחירו של סוני אקספריה XZ1 700 דולרים והדגם הפחות בכיר, סוני אקספריה XZ1 קומפקט עולה 600 דולרים. המכשירים מוצעים בצבעים: שחור, לבן, כסף, ורוד וכחול. XZ1 יהיה זמין בעולם החל מ-19 בספטמבר ו-XZ1 Compact יהיה זמין במהלך חודש אוקטובר.

המכשיר השלישי, סוני אקספריה XA1 פלוס, הוא לדברי סוני סמארטפון הביניים המתקדם ביותר שהיא ייצרה עד כה. הוא מגיע עם מסך קמור בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת השבבים Helio P20 לצד 4 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון.

בגב המכשיר מותקנת מצלמת 23 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 וטכנולוגיית צילום מהיר, המאפשר צילום תוך 0.6 שניות מרגע הלחיצה. מצלמת הסלפי הקדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל ואת כל זה מפעילה סוללה בקיבולת 3,430 מיליאמפר-שעה. המכשיר יהיה זמין לרכישה במהלך סתיו 2017 ובהמשך השנה גם בישראל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully