וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה עולמית בווטסאפ: שיבושים בפעילות האפליקציה גם בישראל

31.8.2017 / 20:58

ניתוקים נרשמו במדינות רבות, בהן ספרד, צרפת, גרמניה, הולנד, בלגיה, הונגריה, רומניה, איחוד האמירויות, הודו, רוסיה, ונצואלה, מקסיקו, ארה"ב וגם בישראל ובלבנון

ווטסאפ נפל. צילום מסך, צילום מסך
בישראל התקבלו דיווחים מועטים ביחס לצפון אירופה וניו יורק./צילום מסך, צילום מסך

בשלוש השעות האחרונות נרשמו ברחבי הרשת תלונות רבות על שיבושים בשירות של אפליקציית המסרים הפופולרית, ווטסאפ, מבית פייסבוק. התקלה הזו מצטרפת לתקלה העולמית שהשביתה השבוע את הפיד של פייסבוק למיליוני אנשים בעולם למשך כמה שעות. עם זאת, ווטסאפ נחשבת לאמינה הרבה יותר ותקלות כאלו הן יחסית נדירות.

לווטסאפ מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם, מה שאומר שכל תקלה בשירות פופולרי כזה משפיעה בקנה מידה גלובלי. ניתוקים נרשמו במדינות רבות, בהן ספרד, צרפת, גרמניה, הולנד, בלגיה, הונגריה, רומניה, איחוד האמירויות, הודו, רוסיה, ונצואלה, מקסיקו, ארה"ב וגם בישראל ובלבנון - כך לפי האתר downdetector.com, המרכז תלונות מכל העולם על קריסות אתרים.

לפי אתר האינטרנט של Express.co.uk, נציג של ווטסאפ אמר כי בחברה מודעים לבעיות ועובדים על תיקון. התקלה הייתה בשיאה במשך כשעתיים משעה 17:00 עד 19:00, אך עדיין מתקבלים דיווחים מרחבי העולם על ניתוקים ולא יפתיע אם התקלה תחזור על עצמה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפה המראה את מוקדי הקריסה של שירות ווטסאפ./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully