וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריצה הענקית לאינסטגרם: מספרי טלפון של 500 מפורסמים למכירה בדארקנט

אילן גלר

4.9.2017 / 8:36

לאחר הפריצה נחשפו כתובות מייל ומספרי טלפון של ביונסה,ליידי גאגא, קייטי פרי, שאקירה, אמה ווטסון, ליאונרדו דיקפריו ועוד רבים אחרים. בחברה שלחו מיילים לכל המשתמשים שנפגעו

אפליקציית אינסטגרם. ShutterStock
בתחילה חשבו שמדובר בפריצה קטנה לכמה חשבונות של סלבס./ShutterStock

בשבוע שעבר דווח כי פריצה לחשבון האינסטגרם של סלינה גומז - הפופולרי ביותר בעולם - גרם לפרסום תמונות עירום של כוכב הפופ והאקס שלה, ג'סטין ביבר, אך מתברר כי מדובר בפריצה הרבה יותר משמעותית, ולא חוסר תשומת לב בבחירת הסיסמה מצד הכוכבת האמריקנית.

לפי הדיווח, קבוצת האקרים בשם Doxagram הצליחה לפרוץ לשרתי אפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית מבית פייסבוק, אינסטגרם, ולהשיג את פרטיהם האישיים של כשישה מיליון משתמשים, בהם כמה מאות חשבונות של ידוענים. כל המידע הזה מוצע למכירה כעת ברשת האפלה (דארקנט), במחיר של כעשרה דולרים לחשבון.

הפרטים האישיים אותם הצליחו ההאקרים להשיג כוללים כתובות מייל ומספרי טלפון אישיים של סלבס בהם נשיא ארה"ב, ביונסה,ליידי גאגא, קייטי פרי ושאקירה; הזמרים ג'סטין טימברלייק וסנופ דוג, שחקנים מפורסמים כמו אמה ווטסון וליאונרדו דיקפריו, כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו ועוד רבים.

למרות שהפרטים אינם כוללים את סיסמאות הגישה לחשבונות, הרי שההאקרים יכולים לנסות ולהשיג את הסיסמה באמצעות מתקפת פישינג הנשענת על מייל או הודעות טקסט מזויפות. באינסטגרם מודים כי אכן נתגלתה תקלה באפליקציה שאפשרה למשך זמן מה גישה בלתי מורשית לפרטים אישיים, והחברה שלחה מסר לכל בעלי החשבונות שנחשפו בבקשה להחליף את סיסמתם ובמידת האפשר גם את כתובת המייל שלהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פריצה לאינסטגרם של סלינה גומז. אינסטגרם, צילום מסך
ההאקרים פרסמו תמונות עירום של ג'סטין ביבר בפרופיל של סלינה גומז./צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully