וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון גדול לווינדוס 10 ישוחרר בחודש הבא; אלה החידושים

6.9.2017 / 9:42

העדכון החדש יביא עימו כמה אפשרויות חדשות למשתמשי וינדוס 10 בהן תמיכה בפלטפורמת המציאות המדומה, Mixed Reality, ועוד שני יישומים חדשים ומסקרנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה עדכונים מאחורי הקלעים, שיפורים בעיצוב וגם יישומים חדשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

כחצי שנה לאחר ששחררה את עדכון ה-Creators Update, למשתמשי מערכת ההפעלה ווינדוס 10 הודיעה מיקרוסופט כי העדכון הגדול הבא למערכת ההפעלה הפופולרית יופץ למשתמשים החל מתאריך 17 באוקטובר. מדובר בעדכון השני הגדול של המערכת, המכונה "עדכון הסתיו", והוא היה בבדיקות בטא בחודשים האחרונים.

העדכון החדש יביא עמו כמה אפשרויות חדשות למשתמשי וינדוס 10 בהן תמיכה בפלטפורמת המציאות המדומה, Mixed Reality. הפלטפורמה הזו הוצגה לראשונה לפני כמה חודשים והיא תאפשר למשתמשים לצפות בתכני מציאות מדומה בשיתוף עם יצרניות חומרה נוספות כמו לנובו, דל, אייסר ועוד, באמצעות בקרים מיוחדים ולא יקרים במיוחד.

בנוסף לפלטפורמת המציאות המדומה החדשה צפויה מיקרוסופט לכלול שני יישומים חדשים: Windows Story Mix שיציג למשתמש סוג של Stories (כמו באינסטגרם) של וידאו ותמונות. היישום יפעל ברקע, מאחורי הקלעים ובין כל מוצרי ושירותי מיקרוסופט השונים, ילקט את הרגעים החשובים ביותר למשתמש ויציג לו אותם בצורת סיפורים. היישום People יאפשר למשתמש להציג אנשי קשר מועדפים ישירות בשורת המשימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשק אימוג'י משודרג./מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד זאת, הודיעה מיקרוסופט כי אפשרות המשך העבודה מכל המכשירים המחוברים לחשבון מיקרוסופט תידחה לעדכון הבא, כמו גם אפשרות הקליפבורד דרכה ניתן יהיה להעתיק לדוגמה טקסט מהמחשב המריץ ווינדוס 10 ולהדביק במכשירי ווינדוס פון.

בנוסף יציע העדכון שדרוג לעיצוב של החלונות, כך שהתנועה שלהם תהיה חלקה יותר; שדרוג של הממשק בדפדפן אדג' וגם תמיכה טובה יותר במסמכי PDF. יתווסף ממשק אימוג'י חדש וישודרג גם תפריט ההגדרות וסרגלי הכלים כך שיציגו יותר מידע. העדכון יציע גם עדכוני אבטחה ושדרוג לעוזרת הדיגיטלית, קורטנה, שתוכל כעת לכבות ולנעול את המחשב בפקודה קולית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully