וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס השיקה שלט חכם חדש - המאפשר חיפוש קולי של סרטים וסדרות

6.9.2017 / 11:48

השלט החדש מאפשר גם שליטה בממיר מחדר אחר, באמצעות טכנולוגיית שידור בגלי רדיו בניגוד לחיישן אינפרה-אדום שיש בשלטים סטנדרטיים; זה מאפשר גם להסתיר את הממיר בתוך מזנון או ארון סגור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב מחדש ומיקרופון מובנה. מאפשר שליטה בממיר גם מחדר אחר./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת yes השיקה הבוקר שלט חכם חדש, המאפשר לבצע לראשונה חיפוש קולי אחר תכנים בממיר; החיפוש הקולי מתאפשר בעזרת דיבור בלבד, ואינו דורש הקלדה. לדברי החברה, לקוחות yes יוכלו לדבר לממיר שלהם בעזרת השלט ולהגיע במהירות לכל תוכן בלוח השידורים, הקלטות, VOD, ה- PrimeTime ובתוך שירות ה- Multiroom. מהלך זה הינו צעד ראשון בכניסתה של yes לעולם הזיהוי הקולי. הוא מאפשר חיפוש קולי לפי שם הכותר, מספר העונה, שם השחקן/נית, שם הבמאי/ית; "פשוט לוחצים, מדברים - ומאתרים", אומרים בחברה.

בשלט החדש משולב מיקרופון מבודד רעשים מהסביבה, המזהה דיבור טבעי של אדם ומתרגם אותו מיד לטקסט. החיפוש מבוסס על שירות Global Search - שורת חיפוש לאיתור קצר ומהיר בכל תכני הממיר, שהושק ללקוחות החברה לאחרונה. השלט החדש מאפשר שליטה על הממיר גם כשאתם בחדר אחר, באמצעות טכנולוגיית שידור בגלי רדיו (כמו Wi-Fi). זה מאפשר גם להציב את הממיר בתוך מזנון או ארון סגור במקום להציב אותו במקום גלוי בסמוך למסך, כמו עם ממירים המבוססים על שלט עם חיישן אינפרה-אדום.

לדברי החברה, עיצוב השלט הוא תוצר של ניתוח ארגונומי (הנדסת אנוש) שנעשה בליווי אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם בעולם. המקשים אורגנו מחדש והתווסף מקש בית הדומה לכפתורי הבית בסמארטפונים; ניתן לשוב באמצעות כפתור הבית למסך הראשי ונוספו גם קיצורי דרך חדשים לגישה מהירה ל- VOD, Global Search וההקלטות של הלקוחות.

השלט החדש זמין רק למשתמשי ממיר yesUltra, בעל יכולת השידור באיכות 4K. השלט יינתן לכל לקוח שירכוש או ישדרג לממיר זה ולקוחות קיימים בעלי ממיר yesUltra מוזמנים להחליף את השלט הקיים לשלט החכם ללא עלות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיפוש קולי מהיר - ומהבדיקה שלנו, גם יעיל./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצע בחינם לבעלי ממיר yesUltra./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully