וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייט הגרוע בתולדות טינדר: נתקעה בחלון עם הצואה שלה ביד

6.9.2017 / 22:54

זה התחיל בטינדר ונגמר בשרשרת של טעויות מביכות להפליא שהובילה את המסכנה להיתקע בחלון חדר האמבטיה של הבחור, כשהיא מנסה לשלוף משם את הצואה שניסתה להשליך מהחלון אחרי שסתמה בטעות את הצנרת

יח"צ - חד פעמי

בסרטון – ככה טינדר אמור לעבוד

היה לכם דייט רע לאחרונה? קבלו קצת פרופורציות: צעירה חולצה מחלון ביתו של הדייט שלה ע"י צוות מכבי אש אחרי שניסתה לשלוף משם את הצואה שלה שזרקה מהחלון אחרי שסתמה את השירותים. תוהים איך היא הגיעה לסיטואציה המביכה הזאת? מיד נסביר.

ליאם סמית' בן ה-24 הכיר בטינדר נערה שהעדיפה לא לחשוף את שמה (מסיבות ממש ברורות) והשניים יצאו לדייט במסעדת נאנדוס הפורטוגזית בבריסטול, בריטניה. אחרי ארוחה טובה, השניים חזרו לדירה שלו, שם צפו בנטפליקס ושתו כוסית יין. סמית', סטודנט לתואר שני בסוציולוגיה באוניברסיטת בריסטול, סיפר: "היה לנו ערב מקסים ונהנינו מאוד זה מחברתו של זו. כשסיימנו את הארוחה חזרנו לבית שלי כדי לשתות יין ולצפות בסרט דוקומנטרי".

כעבור שעה, ביקשה הצעירה להתפנות לשירותים. אחרי שעשתה מספר 2, ניסתה להוריד את המים ללא הצלחה. מבהלה ומבוכה, היא לקחה נייר טואלט, הרימה את הצואה שלה מהאסלה והשליכה אותה מהחלון. למזלה הרע והנורא והמחריד, היא לא הבחינה שקיימת שכבת זכוכית נוספת מעבר לחלון ולכן הצואה נתקעה בפער שבין שני החלונות. אובדת עצות היא חזרה לדייט שלה בפאניקה וסיפרה לו את מה שקרה. סמית' מיד ניסה להרגיע אותה והציע שהשניים ילכו לגינה לאסוף את הגללים וישכחו מכל הפרשה המביכה הזאת - רק שאז הוא נזכר בזכוכית החלון הנוספת והבין מדוע הדייט שלנו נבוכה למוות.

צפו בליאם משחזר את אירועי הערב ל-BBC (כן. ל-BBC)

עוד באותו נושא

הסטוצים הכי מביכים נחשפים: "התעוררתי וראיתי את בעלה מכוון אליי אקדח"

לכתבה המלאה

השניים שלו ניסו לחלץ את גללי הצואה, אולם מאחר שהחלון נפתח מלמעלה, הם לא הצליחו להגיע אליהם. כשהציע להביא פטיש ואזמל מהשכן כדי לפתוח את החלון, היא חשבה שתוכל לחדור לפער שבין שני החלונות ולחלץ את הצואה בעצמה. "מאחר שהיא מתעמלת, היא הייתה משוכנעת שתוכל להגיע לשם ולאסוף את הקקי שלה. למרבה הצער, היא לא הצליחה להגיע, אז נתתי לה דחיפה נוספת פנימה. היא הצליחה בסוף לקחת את הגללים והעבירה אותם אליי. היא קראה לי לעזור לה לצאת מהחלון, תפסתי במותניה ומשכתי אבל היא נותרה תקועה שם. היא הייתה הפוכה בחלון כ-15 דקות וחששתי לבריאותה". סמית' המשיך לנסות בכל כוחותיו לחלץ אותה משם ללא הצלחה וקרא לצוות מכבי האש שהגיע במהרה למקום, שבר את החלון והוציא אותה משם אחרי דקות ארוכות. אותה הם אולי הצילו - אבל את הדייט הזה כבר אי אפשר להציל.

נציג של שירותי ההצלה אמר לבריסטול פוסט: "קיבלנו שיחה בשעה 22:41 על צעירה שנתקעה בחלון. שני צוותים נשלחו למקום והיא חולצה בעזרת כלי עבודה ידניים". אחרי המקרה, ובאישור הדייט שלו כמובן, סמית' פרסם ברשת קמפיין תרומות לרכישת חלון חדש מאחר שהוא סטודנט ואינו יכול להרשות לעצמו לשלם את הנזק. "אם לא אצליח להחליף את החלון, בעל הבית שלי יהרוג אותי, אז אתם ממש תעזרו להציל את החיים שלי. בתור סטודנט לתואר שני, מדובר בנתח משמעותי מהתקציב החודשי שלי (למעשה, זה התקציב החודשי שלי)".

ציוץ שהעלו שירותי הכיבוי וההצלה:

מהר מאוד, והרבה בזכות סיפור הדייט הנורא בעולם, סמית' צבר את הסכום הנדרש (300 ליש"ט) ועוד כ-700 ליש"ט נוספים, אותם הוא מתכוון לתרום לשני ארגונים הקשורים למקרה שלו: ארגון הצדקה של כבאי העיר וארגון הצדקה שבונה ומשמר שירותים במדינות מתפתחות. כה אירוני.

למרות שזה ללא ספק הדייט הראשון המביך בעולם, סמית' סיפר שהשניים נפגשו לדייט נוסף. "נפגשנו והרמנו כוסית כדי לדון בעניין הקמפיין. היא בחורה מקסימה. אני לא בטוח מה יקרה – אני ממש עסוק עם עבודת הדוקטורט שלי כרגע, אבל אשמח לפגוש אותה שוב". בטוח או שזה סתם תירוץ?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכבי האש הגיע להציל את הדייט. קצת מאוחר מדי, לא חושבים?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למרווח הצר הזה נכנסה הדייט כדי להציל את כבודה האבוד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אפשר להגיע לסיטואציה מביכה מזאת? איך?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully